|
|
|
|---|---|
|
en bil 325-02:a jag är spekulant på saknar nycklar, bara en finns kvar... vad kostar att beställa nya och koda om? | |
|
Att koda om brukar väl ligga på 600-1000kr. Nya nycklar vet jag inte men jag tror inte dom är billiga. ___ //Ulf |
|
|
Jag tänkte köpa ny till bil (325 E36 -94), och en sådan kostar ca 1250kr styck. Jag vet inte hur dem nya nycklarna är, men tror knappast att dem är billigare! (,,, jag köpte ingen nyckel, för det var lite dyrt att köpa ny bara för att man tyckte den gamla var lite sliten!) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Jag tippar minst 1200 spänn för fjärrnyckel samt att du måsta koda bort saknade nycklar (betalade ca 1100 kr (2003) för en ny fjärrnyckel till 528-96 nyckel trasig) ///MVH Hasso Länk |
|
En ny nyckel kostar 1500 kr/st... Omkodning/nyckelkontroll kostar om jag minns rätt ca. 7-800 kr. Mvh/ Niclas |
|
|
Är de inte lite skumt att de bara finns en nyckel kvar till en så ny bil? Visst, allt kan hända... Men jag hade nog känt mig lite skeptiskt till att veta att de cirkulerade några nycklar till min relativt nya o dyra bil...tacksamt o åka o hämta den en dag o skicka den vidare... Bara en tanke... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.