|
|
|
|---|---|
| Bytte motor i en sån och fick i den "nya" igår.. Har lite funderingar på lite sladdar.. Det går en grov sladd tillsammans med en klen i ett rör mellan motor och torpedvägg.. Någon som vet vart dom ska ta vägen.. Undrar även om en hög med jordsladdar som sitter utanför elektronikboxarna och en liten klen jord på samma ställe fast på andra sidan motorn.. Och en sista fundering.. Ska alla mindre anslutningar som sitter inne vid elektronikboxarna pluggas in någonstans?? | |
Paap Reeder |
Du får nog speca dina frågor med bilder ty det lär finnas 10 km kabel i en 750. MVH /// paap R |
|
10km? vi snackar nog hellre i trakterna tre mil! Skämt åsido, du kan väl fota dom här kablarna du menar, så kan vi se om det är nåt vi känner igen. |
|
| JAg har identifierat var sladden som var det största frågetecknet kom ifrån nu iaf.. den sitter vid pluspolen som ska användas vid hjälpstart och ser ut att vara meningen att följa torpedväggen bakom motorn.. Så jag tror att den ska sitta på samma anslutning som sladden till startmotorn.. så om ingen hinner invända sätter jag den där.. | |
| Har tagit lite bilder nu också.. Går det ladda upp dom här?? | |
|
willef: Nej, du får ladda upp någon annanstans och länka här. Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Ok.. har laddat upp på garaget nu Länk | |
|
funka dåligt den länken |
|
| Har en liten bättre fråga med.. Var jordas motorn i karossen?? skulle starta idag och det sket sig.. | |
| nu funkar länken | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.