|
|
|
|---|---|
|
som rubriken lyder Är ute efter svarta baklysen ev fram till någorlunda bra pris | |
|
Blir det inte billigare om du målar dom? finns spray till sånt o kostar under 100 lappen. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
Reven |
Jag fick tag i mina från en annons här på autopower. kostade 700kr. begagnat men i bra skick. Kolla med bilskrotar, där kan det finnas. |
| köpte min då det redan satt svarta bakljus i den, defenitivt inte målade. Men får inte man anmärkning på det vid besiktning? | |
|
inte på org hella skulle jag tro, dom är cäl CE märkta, och lyser klart både orange och rött. /mvh jocke |
|
Gemini__ |
Brukar finnas på ebay.de Mvh: Thomas |
|
Jag hade målad på mina förra bilar o det var inga problem... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Hella svart tonade lysen går genom besiktningen, men man måste ha extra reflexer bak monterade. //Roffa |
|
| Som redan skrivet, ebay.de är en guldgruva för bmwägare ;) | |
|
vad är det som sklijer originaltonade från hemmatonade rent funktions- och utseendemässigt? och vad säger dom på sbp om man sätter dit två reflexer under lysena och försöker besikta med hemmatonade? har lyckats få anmärkningen "fel färg" ett antal ggr... |
|
| Du får inte modifiera E-märkta lyktor | |
Reven |
Har du fåt tag i bakljus än? annars är ev mina hella black till salu. /Jocke |
|
Har man målade/sprutade bakljus går dom INTE igen SBP oavsett om de sitter extra reflexer. ///Micke M5:an Länk |
|
| Sanning med modifikation, att de är olaglig kan jag hålla med dig om. Men att de inte går igenom vill jag påstå är olika, jag har besiktat 2 bilar vid 3 tillfällen med tonade bakljus, ena gången utan reflex tillomed och de vart ingen anmärkning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.