|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Problemet är väl att om jag tittar i backspegeln och ser att det är fritt så förväntar jag mig inte att det ska komma en bil i 200 km/h när jag pendlar hem från jobbet å Essingeleden... Det är en sak på Autobahn där folk förväntar sig att folk kommer som idioter i vänsterfilen, men här känns det inte speciellt tryggt. |
|
| hade alla lagt sig i högra filen och myskört så hade han nog inte behovt göra så.. Hur många gånger har det inte hänt att man har bråttom nånstans så ligger alla hur som i alla filer och myskör "LÄGG ER I HÖGRA FÄLTET" när det finns plats och ni inte ska köra fort så slipper man sånt, blir själv galen på alla som ska envisas om att ligga i vänster körfält. | |
| En sann DRIVING SPIRIT! | |
|
Är det inte em M6? |
|
|
Turkiet är det syns på antalet Ford Transit (byggs där) men än mer på dom äldre Tofasbilarna (Fiat med annan bakdel). Svårt att vara sansad i en galen värld någonstans måste man släppa ut övertrycket... Stephan |
|
|
Här kommer två piloter till Länk "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Ja vad säger man!? Dessutom med hets från den andre bilen,här leker dem verkligen utan större marginaler! Såna ska inte ha körkort!! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
Lars Jakobsson |
Vad är det som säger att dom har körkort då? ;) Spelar ingen roll med körkort eller inte, många kör endå. |
| den sista va jo nästan läskigt att bara titta på :S | |
|
Bra exempel på möjliga konsekvenser från Narvselius. Risken att föraren överskattar sin förmåga eller missbedömer en omkörning med en otäck olycka som följd är dessutom påtaglig. Som någon påpekade är ju vägarna redan fulla av ovana, rädda och dåliga förare så varför man väljer att göra vägarna ännu osäkrare med sådana här manövrer är för mig en gåta. Indraget körtkort och fängelse om jag hade fått bestämma. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
| killen är rätt säker på sin körning . men ibland är det inte mycket till marginal o han drar bilen med rätt frisk | |
| Jag körde i Turkiet på en semester för ett par år sedan.De kör INTE som kärringar i det landet. Trafikrytmen är hetsig.De tutar. Ingen sover vid ratten och man ser inte så mycket sms:ande bland folk som här. De gör vad de skall.Såg inga olyckor alls. Körde en hel del på landet.Inte bara i städerna.Åk gärna dit. Kebaben är special. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.