|
|
|
|---|---|
| Kan någon hjälpa mig med att hitta csl fälgarna i 19 tum?? plz | |
|
Prata med BMW såklart. Annars tror jag www.stylabilen.se kan hjälpa dig. Mvh Markuz |
|
| kan du mkt om fälgar? | |
| fråga razvan han kan fixa allt gälladne fälgar :D | |
| CSl fälgar finns endast i 19" . Vad är det du vill veta om fälgar ? | |
|
Som sagt prata med Razvan på Stylabilen.se han har 19" csl fälgar Orginal. Tror han tar 18000 för dessa utan däck. Och runt 30000 med bra däck. Mvh |
|
|
Davve_z: Nej, jag är inte så kunnig om fälgar men jag vet vad jag tycker är snyggt. CSL-fälgarna gillar jag skarpt och är ett alternativ för mig om jag blir GT-ägare. Tänk på att orginal framfälgar till CSL är 8,5" breda och inte 8". De som är 8" breda tillhör det så kallade Competitionpaket till vanliga M3 E46. Orginal framfälgar 8,5" bredd till CSL kostar 4705Kr/st på BMW. Mvh Markuz |
|
|
jimmye : vart får ja tag på razvan???? 18000 är väl ett bra pris,, men sen e jue frågan vad man ska ha för däck!! |
|
|
Markuz du säger att fram kostar 4705kr men vad kostar bak då? |
|
|
Davve_z: Har inte kollat vad bakfälgarna kostar eftersom de är för breda för M3 E36. Går säkert dit om man gör en del ingrepp på bilen men det vill inte jag göra. Om jag får rekomendera däck säger jag Michelin Pilot Sport i lämplig bredd och profil. Kolla på www.dackonline.se eller www.gummihuset.se. Tänk på att Razvans CSL-fälgar är 8" breda i fram. Själv är jag noga med detaljer och att åka med "fel bredd" skulle inte kännas rätt för min del. Mvh Markuz |
|
| Davve_z : Razvan@stylabilen.se han kan fixa något schysst åt dig jag lovar! jäkligt bra kille! :P | |
Lars Jakobsson |
Nån som gillar stylabilen.se här :P Inte sponsrad väl? ;) |
|
hehe, nej inte sponsrad. Men har köpt en del därifrån. Alltid trvligt bemötande. Schyssta priser, visst ibland kan det va svårt att få kontakt med honom/dem. Men då ringer man bara ;) Njae, inte sponsrad kanske skulle satsa på det ;) |
|
|
jimmye får fixa såna csl fälgar till ett bra pris till dig ;) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
Lars Jakobsson |
Du ser :P Så var det fixat ;) hahahaha |
|
Länk |
|
| rekomendationer av bra gummi till csl fälgarna???? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.