|
|
|
|---|---|
|
Har lust att piffa upp bilen med någon dekal eller nån snygg emblem men sen vill man ju inte heller förstöra en stilren och snygg bmw med en felplacerad dekal eller dylikt. Har ni några tips var man ska sätta dom och visa gärna era om ni har några? Micke | |
|
Jag tycker att kolfiber emblem är snyggt. Jag har också funderat på att dekaltrimma min bil men jag är skeptisk. Man har ju sett skräckexemplena på blocket med silvriga flames på hela sidorna :D usch! Jag skulle låta bli sånt :P |
|
|
just de precis. sånna som sätter på en gigantisk vinge+ att dom har dragit stripes lägs dörrarna och påstår att dn är stylad så man blir lite rädd och undrar vad det är för människor egentligen. jo man kanske ska hålla den clean från sånt! Micke |
|
| Jag tror att du har svarat på frågan själv, Dekaler och emblem placerar man djävligt försiktigt. Jag var själv lite inne på att skaffa en Mpower dekal till min lilla 316i, men har nu ändrat mig efterssom jag inte har kraften under huven för att matcha stylingen. | |
Phille B |
En lite autopower stripe framför bakre hjulhus på tröskel/kjol på varje sida...snyggt och stilrent..tycker jag iallafall:) ..Äntligen Bmw igen!!.. |
|
Själv var jag inne på att sätta ett "V8" emblem på framskärmen längst ner mellan hjulhuset och framdörren, men jag är fortfarande lite osäker. /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.