AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.033

Varning! köp inte M3 kitt (glasfiber) av "robban"

Min garage kompis fick sina saker idag efter 2½ månad och jag väntar ÄNNU på mina saker...

Vill varna för denna "robban" hans mail är "robban_j76@hotmail.com"

två bilder:

Länk

Länk

sakerna man får har skägg kvar, och spruckna och inte alls fina..
som ni kanske ser själva...

Oj oj oj... Vad säger man? :(
Wi
70
Wik
M5 -92B
Vad fick du betala för paketet? Köpte själv ett nyligen av en bekant och det såg ut och vara liknande kvalité
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Bilderna funkade itne för mig....Nån som har lust att lägga upp dom i sin blogg...?

Min bil
Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Både Robban och hans delar har väl varit upp förr här på forumet. Har för mig att Robban själv också var inne och kommenterade.

___
//Ulf
Ma
1.350
Maxad
Ferrari 458
Range Rover Sport
Bmw M3 CS G20 LCI
nu vill jag inte vara taskigt men när man sitter och letar efter det billigaste allternativen så får man räkna med sånt. man får vad man betalar för tycker jag likaså är det med allt. Nu hoppas jag att det löser sig för dig och o andra sidan vet jag inte heller hur mycket du betalade för de, men jag misstänker att de va billiga för annars kan man ko lika gärna beställa från vilken firma som helst..... Verkligen Tråkigt
letar billigast? såg en annons på "börsen" komplett M3 kitt så jag letade inte ens..
satte in pengar och fick vänta 2½ månad..så kommer detta?

vist..man kan kapa lite om man har en själv sticksåg och smälla på det..spackla hål och lite men blir bra mkt mer arbete..när man egentligen bara kunde ha monterat och göra lite små fix..

vad ska man göra då? skicka tbx eller fixa med detta?
Dr
659
Drutten
325i Touring -08
Det beror på vad annonsen utlovade. Om annonsen utlovade ett komplett kit, som bara är att bulta på så skulle jag skicka tillbaka det.

Om man själv måste modifiera sakerna innan de passar/ser presentabelt utså ska det framgå av annonsen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.