|
|
|
|---|---|
|
Nu har det rättat till sig efter lite utflykter till 525 TDS och 740 E38 och Jaguar XJS. En klockren 730 iA -89. i nära nyskick. E32:an är i min mening den trevligaste 7:an. Tyvärr ingen AC men helskinn i kanonskick överväger. Ni måste kolla på bilderna på www.kallekarr.com Kolla färgen! Lustigt nog får jag många kommentarer om att färgen passar bilen. En kul detalj är att man kan starta bilen från larmkontrollen. 15898 mil. Tro´t eller ej. Fler BMWinköp på gång i veckan. Återkommer! Paap R: Jag vågar inte köpa en 750 igen. Alla kan inte vara lika kunniga som dig... | |
|
Det var väl den som stod hos Kareby Bil va? Snygg kombination med vit kaross och beige läder tycker jag. Behöver du delar, så står det en vit 730 shadowline på Agnesbergskroten, dock inget vidare snygg i plåten, taskigt öde för en annars ganska fräch bil. ///Niklas |
|
|
Känner också igen den, reg. nr som börjar på U tror jag BMW CS #5139 |
|
|
Det är riktigt, Kareby Bil är den inköpt på. Som bilhandlare själv till yrket svider det ju lite att gå till en "konkurrent" men när jag fick se den så var det kört... F.ö. undrar jag om nån sett denna bil: Länk |
|
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Bearcat: Tycker det var prestigelöst av dig att gå till en konkurrent, trevligt! Jag köpte en E36 325 td av dem förrförra sommaren till ett bra pris. Ganska bra grabbar att ha att göra med där. Det såg ut som en fin och lite ovanlig färgkombination på E32:a som du kommit över, mycket nöje! |
|
Snygg kåärra, vitt passar E32 bra tycker jag. Vad hade du för XJS? |
|
| Jabbal: 96:a kompressor 326 Hk. Svart med 18" Står just nu i farsans garage. Nyskick. Han har tagit över den men vi får väl se... Han kör alltid sin 730 E38. | |
|
Ah, ok, en XJR ;) XJS är ju den gamla tvådörrarsmodellen. Stiliga kärror... |
|
|
Vad trevligt, har en vit lang jag. Är väl tyvärr inte i mint condition, fast den ser rätt okej ut om man inte vet var man ska leta. Dock några (dyra?) fel på den som gnager på mig... inte ens nu när den är avställd över vintern får jag sinnesfrid. Men men, det är ju bara en bil. mvh |
|
|
snyggaste e32an jag sett...vit med beige inredning=mums, riktigt lyxig kombination! Wladimir |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.