|
|
|
|---|---|
|
Ska byta min ljuddämpare på min 320 och vill gärna få förslag på vilka som passar och pris m.m Har orginal på nu men skulle vilja ha lite bättre ljud också! Tack på förhand! Micke | |
|
Beror ju helt på va du tänkt dig. Ska du byta från katten å bakåt,eller ska du bara kapa dämparen å svettsa på en ny? Vilken prisklass hade du tänkt dig? |
|
|
jag hade tänkt att svetsa på en ny. det är mer utseendet och ljudet jag är ute efter. Och i o med att jag är en fattig student hade ett lägre pris passat bättre! Micke |
|
|
Köp eisenman sportavgassystem Race variant av Razvan på Stylabilen.se,,snacka med han och du lär fåe tt bra pris. Sedan köper du Simota sportluftfilter ifrån hova.com och du har ett otroligt bra ljud i bilen,,tro mig folk vnder huvet till när du kör förbi då blir ett galet skönt ljud. |
|
|
Ja just ett sportluftfilter för 2000-2500 kr kanske inte passar min ekonomi om jag nu har kollat rätt, men ljuddämparen verkar vara bra och jag har nu mailat för att få lite mer info.. Tackar! Micke |
|
|
Nej Sportluftfiltret från Simota kostar 1600kr+frakt,,är du enbart ute fter ljudet räcker det blir en rätt enorm skillnad faktiskt. Är du ute efter "looken" däremot är Eisenman en klass för sig. |
|
|
Gör enbart eisenman någon skillnad på ljudet?är inte direkt ute efter ett öronbdövande ljud utan känna själv när jag rör på plattan att det hörs bättre än orginal Micke |
|
|
Så här låter eisenmann på en 320 E36 Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
jag köpte en dämpare till min 320 för 700:- i polen. och jag e nöjd med ljudet. det blev tystare än orginal vid lugn mjuk körning men när man gasar spinner den rätt fint. "I have done this a thousand times,and no one has been hurt (much)." |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.