|
|
|
|---|---|
|
sitter löstagbart drag på tds:n, har inte haft problem innan, men nu har jag låtit kroken sitta på ett tag, vilket har gjort att den glappar nu. tog av kroken för å kolla, då en kula för låsningen trillade ur å försvann. Går d köpa själva kroken lös, å är den nån som vet nåt pris? MVH Johan | |
|
det går att köpa kroken lös men det skiljer inte mkt på en lös krok och ett helt drag. Dock så har polaren en krok liggandes, är det det vanliga avtagbara original draget?? Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
jajemen, det är ett sånt med en plastratt på sidan som du låser med. har polaren nåt pris på kroken? förutsätter att alla 3 låskulor sitter kvar. mvh johan |
|
|
Jag ska kolla med honom imorgon så återkommer jag och oja alla tre kulor sitter på plats :) Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
Tja igen Nu har polaren funderat lite, han kollade upp på bmw och en ny kostade 4300:- Han vill ha 2000:- för sin då är den komplett med nycklar och alla kulor. Låter det mkt så får du komma med ett bud på kroken Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.