|
|
|
|---|---|
|
Funderar på sidogälar till min 320CI E46a men har lite frågor först. 1.På 320 sitter sidoblinkersen i rpincip där gälarna sitter på en M3a,,är det mycket jobb att flytta på sidoblinkerserna och sätta dit M3a gälar? 2.Hur mycket kostar det att montera M3 gälar? Av vad jag hört är det en del jobb som skall göras tydligen? | |
|
Har gjort det på en del bmws, (kolla min vinröda cabb i galleriet) monterat orginal-m3 gälar från bmw, kostar 480:-/st , en hel del plåtjobb, blinkersen går ju att flytta dit man vill, el så tar man bort den och sätter den bakom gallret i gälen , e46 m3 har ju den i listen, är ju en smaksak. Men som sagt är inte bara en timmes jobb per skärm direkt, 3000:- kan jag montera för om det skulle vara intressant, men sen ska skärmarna lackas och så, men grundade och klara för 3k |
|
| En sak jag fundera på är vad Bmw skulle säga om man satte M3gälar på sidorna osv.Ska byta in bilen om kanske om några år och tror ni att dem skulle acceptera att man la till gälar på sidorna? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.