|
|
|
|---|---|
|
Jag har tittat efter några 850 och undrar hur mkt det kostar att försäkra t ex en -92? Jag bor i Göteborg och är 30 år. Mvh: Tobbe | |
|
Om du går in på www.lansforsakringar.se å klickar på ditt län å sedan går till räkna/tekna bilförsäkring så får du svar direkt vad det kostar hos dom. under lättar om du har regnr till hands på en 850 för då får du ett mer exakt svar. //MangeM3 |
|
|
Kollade runt lite och nästan alla försäkringsbolag har en "beräkna premie" tjänst att erbjuda, så det är väl bara att du kollar runt lite skiljer ganska mycke mellan olika bolag. //MangeM3 |
|
|
jag har min hel föräkrad och det går på 400 kr i månaden ungefär .på if Paul |
|
|
Det är dessvärre lite svårt att göra sånt på nätet då nästan alla 850 man hittar är import... PAUL 400 kr i månan var billigt, var bor du? |
|
| Jo så kanske fallet kan vara, men det går ju även att göra en fråga genom att välja bmw 850 sen vilken årsmodell man nu tänkt köpa. detta blir nog mer rätt än att fråga någon här då det har stor betydelse var man bor och hur många mil per år, trafik/halv/hel, självrisksklasser, bonus med mera. | |
|
Tjena jag bor i Kalmar innestad , jo jag ringde runt lite och kollade och komfram till att if har bra priser men då har jag samlat på mig full bonus och jag är ju snart 30 så det gör ju sitt på priset . sen har jag 6tusen i självrisk på vangnskada tycker jag är rätt okej. |
|
| kolla med modarnaforsakringar.se | |
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Försäkringar i dag är en förhandlingsfråga. Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Jag hade Länsförsäkringar tidigare, men upptäckte att Salus Ansvar blir billigare för mig. Är också fyllda 30 numera.... 12tkr/år Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Tjena! jag betalar 11 500 helår, helförsäkrat o har en svensksåld 850 från -91 o får köra 1000 mil/år. I praktiken blir det inte så farligt då jag ställer av bilen halårsvis o då har en garageförsäkring istället (100:-/mån). Jag bor i Täby norr om Stockholm som nog inte är det billigaste stället att bo på försäkringsmässigt. Per R |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.