|
|
|
|---|---|
|
hej på er! hmmm hörde för ett tag sen av en kille på bmw i solna att e38 som inte har larm kan få d inkodat d ända men ska ha är en orginal strömbrytare till huven och det finns ju en fördragen kabel där iaf... saken är att han sa att man kan koda in larm funktionen så man får larm på skuff,dörrar,huv osv men inte nivå el kupe skydd!!! är det nån som har hört nåt om d här el tillome vet att d går! mvh 7an | |
|
kom åxå på att larm tuta finns ju redan då man använder code funktionen o försöker att starta mer än 3ggr så går ju tutan igång osv plus att lysdiod finns ju åxå! snäääääääälla finns d nån som kan svara på d här! mvh 7an |
|
|
1) Jag har jättesvårt att läsa dina inlägg, ansträng dig gärna lite mer när du skriver och ha en någorlunda förståelig svenska! 2) Har inte alla E38 orginallarm? Jag har hittills inte sett någon E38 utan larm (vilket inte säger någonting överhuvudtaget), men jag trodde faktiskt alla hade larm. Vad det gäller kupésensor har väl inte alla bilar kupésensor? /Marcus |
|
|
ehhh ok! käns inte direkt som om den va konstigare än någon annans. jo det finns 7serier utan larm! inte för att du svarade på min fråga direkt men språkpolis va du iaf! stackars dom som har dyslexi osv....som håller till i uppsala....tack iaf mvh 7an |
|
|
Håller med darklight. Detär lite svårt att förstå vad du menar. |
|
|
ok! då får jag se till att formulera mej bättre nästa gång... hur som fanns det någon som vet nåt om orginal larm på e38??? mvh 7an |
|
|
Sensorn inuti kupén finns mycket riktigt inte på alla bilar. (Dessutom finns den i olika utföranden.) Går säkert att eftermontera, men om kablar och dylikt inte är fördraget så måste man ju in under innertaket och krafsa .. lär vara jobbigt. (Jag förstår vad du skriver, men jag tycker du borde anstränga dig mer för att använda korrekt stavning och grammatik, det gör det mycket trevligare att läsa och vi andra blir mer benägna att hjälpa dig.) Wilhelm Svenselius |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.