|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag satt som en ostbåge på en parkbänk i mina standard stolar med luftkudde i ryggen. Helt värdelöst. Till slut chansade jag och köpte ny sittdyna, alltså skummgummit i botten på stolen. Besvärligt o pilligt att byta, men det gjorde STOR skillnad, sitter riktigt OK nu, även om min M3 E36 hade skönare stolar. | |
| I min fd E46 hade jag sportstol med svankstöd. | |
|
JAAAAAAAAAAA det gick att montera. Det var lite knepigt att få in dem i stolen (har ganska många små märken på händerna nu) men nu är de på plats och det är UNDERBART!!! *BAWORAK* |
|
| Bra jobbat! Jag som andra (säkert!?) vill ha beskrivning, bilder o.s.v.! Går det? =) | |
|
Njae, jag tog inga bilder, utan det som finns på denna sidan stämde ganska bra; Länk Det svåra var att få in alltihopa mellan metallsträngarna så att säga och själva skummgummit. *BAWORAK* |
|
| hmm, VILL ha. | |
|
Ja för alla som som jag som tycker man sitter illa är helt klart ett otroligt lyft. Försök leta efter begagnade stolar i mindre atraktiv plysch tex, de kan ju ha själva satsen. Det var så jag kom över mina. *BAWORAK* |
|
|
Hej Svante, Har köpt en nyare e39 med elektriska sportstolar dock utan svankstöd. Jag skulle vilja demontera svankstödet från min gamla e39 (standardstol) och flytta över det till den nyare. Men fastnar redan i försöket att demontera bakstycket och ber dig därför vänligen om några tips om jur detta tas av. Med vänlig hälsning //Anders al11ba@hotmail.com |
|
|
Problemet löst, fanns ett par klipps 10- 15 cm in som man var tvungen att manövrera och då hoppade baksidan ut. Fiskades med en lång skruvmejsel och en tunn ficklampa! //Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.