|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är denna bilen något att ha? Länk MVH Alex | |
|
Om du kan leva med bara 2 stolar så varför inte, ser bra ut på bilden, ingen dåligt pris... Åk o kolla på den om det ligger inte för långt bort. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Blir farbror blå mkt kinkig om man sätter in de två urplockade säterna? | |
|
har haft lasbilsreggad bil vid 2 tillfällen, och blivit stannad utan galler och stolar i, dom har inte ens påpekat detta... skulle gissa att det stora risken ligger i såkallade flygande besiktningar. /mvh jocke |
|
|
jokko Hur har haft BMW diesel?, hur har det funkat, bara haft bensinare innan pga dålig erfarenhet med diesel vid de få gånger jag använt mig av det, visserligen skåbilar men ändå. |
|
|
Jag har haft en 525tds -94 i knappt 5 år och kört ung. 14000 mil med den. Mycket skön bil o motor att glida i och trevlig att köra om man gasar lite. Det där med lite gas i ac:n säger alla när den inte fungerar. Kan kosta 5000 att fixa. Kolla att automatlådan växlar utan ryck eller plötsliga "frikopplingar" vid uppväxling. Över 90 km/tim skall den låsa på högsta växeln (känns som en 6:e vxl går in) och varvet vid 100 på mätaren ligger på 18-1900. Han, som säljer, tänker tydligen inte sälja till någon annan än en "ursvensk". gorth Jag går hellre, än kör en framhjulsdriven bil. |
|
|
jepp, hade precis en sån där, en -93a, med 20k mil på mätaren, bostongrön metallic. blev nog stannad 2 gånger i rutinkontrollen med den utan ens en påpekning om varför jag inte hade galler i, iofs så andra gången så hade jag väldigt mörk proffsolfilmning runt om på den så då kanske dom inte såg det, men ändå.. diesel.. ja.. har själv bara haft manuell.. men jag upplever dom sk gammla full-turbodieslarna leva lite väl mkt på turbotrycket, dvs inte så väldigt starka på dom låga varven, utan mer varvilliga och sådär... den kändes lite seg på lägre varv det ska erkännas.. vet inte hur den funkar med automat dock, säkert bättre än med manuell med en fräsch automatlåda om man ska dra osv.. /mvh jocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.