|
|
|
|---|---|
|
kliman funkar som den vill ibland stängs den av sen kommer den igång igen nån som vet vad det kan vara/hur man fixar det? mvh micke | |
| har haft samma fel på min 328:a och det var digitalenheten som va väck, bytte på BMW verkstad - dom har utbytessystem på dessa. Kommer inte ihåg va det kostade men det var inge dyrt vill jag minnas.. | |
| ÄR det på din 323i 96 så är jag rätt övertygad om att det är en kondning som är dålig i den. HAr haft det felet på min bil själv. Sök lite så kommer du märka att du inte är ensam om det problemet. | |
|
Som MD skriver har du sannorlikt ett glapp i en konding. Köp ingen ny, den går att reparera. Skicka mig ett mail om du vill ha hjälp med att löda om den. bjornm3e30@hotmail.com |
|
| soppabrist i systemet?.. | |
|
Nej, jag törs sätta pengar på att det är kondingen. Har lagat 40-50 st där alla utom 1 kommit igång igen efter att kondingen fixats. Racerbilen: Länk |
|
| nån som är sugen på att prova att löda lite?? | |
|
som sagt skicka ett mail till: bjornm3e30@hotmail.com så hjälper jag dig också ;) Racerbilen: Länk |
|
| skickat | |
|
Samma dag som jag köpte min 328i cab -98 så köpte förra ägaren enheten i fråga på M-bilar i Västerås och betalade då 2500:- inkl moms. Dem hade inte tid att montera den innan jag kom för att kolla på bilen så han åkte till M-bilar i Eskilstuna (på väg till Bromma flygplats och möta mig) och fick den monterad för 349,40:- inkl moms. Dessutom så passade han på att göra OIL för 1549,90:- inkl moms. :-) Allt ovan är enligt kvitto från 05-07-11. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Monterad för 349,40:-? Man monterar en klimaenhet på under 1 minut! |
|
|
Jepp, jag vet men det står specat så. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
verkar funka bra nu TACK till björnb för hjälpen |
|
|
Kul att det lirar igen och att du är nöjd! Racerbilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.