AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.984

Vilka fälgar ska jag köpa?

Sida 2 av 2
Bl
479
Blomman
525D F11 M-Sport -11
118D E87 -09
Tyvärr va dom ju slut på den sidan du angav oxå.. har du nå fler länkar?? =)

Satt och tänkte på om jag ville ha 8,5 runt om. eller om de ska vara 10 i bak.

Komma fram till att jag kunde tänka mig 8,5 runt om lite för sent då dom var slut =(

Måste vara bra snabb med beställningen tydligen =)

___
BMW 740iA Länk
Länk

Nu har han lagt upp en ny uppsättning. annars är det bara att söka på "Hamann" och välja däck och fälgar så ser man dem.
Bl
479
Blomman
525D F11 M-Sport -11
118D E87 -09
Kanon =) men det med frakten 150€ de är ju 1350kr är inte de lite dyr frakt från tyskland? eller får man räkna med det?

___
BMW 740iA Länk
Det är ganska vanligt att folk tar ut lite pengar för posthanteringen på ebay. paketen var stämplade med 29€ styck, dvs det kostade honom 116€. 34€ känns inte såå farligt när han säljer fälgarna såpass billigt :)
Bl
479
Blomman
525D F11 M-Sport -11
118D E87 -09
näe de är sant =) Lite jobbigt när att står på tyska.. sitter och letar efter hur jag betalar =)

___
BMW 740iA Länk
Tyskarna är lite efterblivna när det gäller paypal tyvärr så det är vanlig banköverföring i förskott som gäller. Som tur är behöver man inte tyska när man mailar honom. :) Jag betalade mina måndagen den 8:e, han fick pengarna på torsdagen och jag kunde hämta fälgarna på onsdagen så risken för att bli blåst verkar minimal även om det är fråga om förskottsbetalning till utlandet.
vv

Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas
bumper här kommer en bild med fälgarna på bil dock inte med polerad kant

Länk

Nu känner jag mig som en riktigt pantad blondin, har suttit och försökt köpa en uppsättning fälgar till min bil men fattar fasiken inte hur jag ska göra!!

Hjälp någon, har registrerat mig och allt

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.