|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
jag har i dagarna varit runt överallt och kollat på fälgar, men kan inte bestämma mig för vilka. kanske man kan få några tipps och förslag på dito | |
|
Tuff fälgprövargrej -> Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Vad har du för budget ungefär? Hur stora vill du ha? BBS CH passar rätt bra på E36 tycker jag personligen Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
jag hade tänkt mig runt 15000:- storleken hade jag tänkt runt 18" 19", bilen är rätt sänkt så jag får se vad som får platts i husen. jag är inte helt främande för beggade fälgar men då måste dom vara helt runda, så om de är någon här på forumet så har några liggandes så hör av er. Pater, peccavi.... Länk |
|
| Inte för att skryta på något sätt men köpte dessa för 14´000 Länk och tycker de är bland de snyggaste jag har sett. | |
|
14´000 var rätt dyrt, jag köpte en helt ny sats för 600€ på ebay.de, iofs 18" men en tum extra för 8000 känns rätt mycket :) Kolla här: Länk |
|
| Jo det kanske stämmer men jag var så sugen så det var bara att lätta på plånboken :P | |
|
Jag vet många som skulle betala 8000 för en extra tum...:-) |
|
|
Har mycket svårt att tro att man får en uppsättning nya äkta Hamann fälgar för 600 Euro... det är ungefär vad de kostar per styck normalt. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| Fredrik: Hur tror du att stylabilen.se kan sälja dem för 10400? Hamann säljer tydligen ut dessa. Lovar att ta bilder när de har kommit. | |
|
Hamann rear ut den här fälgen, det stämmer. Det är en utgående modell Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Finns hur många fina fälgar som helst... med kant utan knat osv... BBS CH är ju hur läckra som helst... Ganska svårt att ge råd, 18" ser väl ganska stort ut på en e36 om den är mycket sänkt, men klart det e trevligare me 19". Sedan finns det ju hur många olika replicor av BMW, breyton, .... Här finns många fina fälgar: Länk M67 och CSL är 2 av mina favoriter. Tråkigast me dem är att de e ganska vanliga.. Här e bilder på mina fälgar: Länk Hoppas du fick några tipps! |
|
| Mina fälgar kom idag, är det inte äkta så är det en jävligt bra kopia iaf :) Kom splitternya i hamann-kartonger, hamann märket finns ingjutet i framkanten och på baksidan finns OZ-stämplarna. 600 euro för dom känns som ett riktigt kap :) | |
|
Det är nog 100% äkta :), grattis till köpet. 6000:- är som hittat Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Ja är de äkta vilket det ju verkar vara, tror inte kopierare hade brytt sig om OZ märket. Så är 6000 mycket billigt, bara att gratulera till ett riktigt kap. Begriper inte varför de skall lägga ned modellen, den är ju snygg!! /Fredrik Min Z3. Länk |
|
| Här är lite bilder: Länk :) | |
|
Tyvärr va dom ju slut på den sidan du angav. Fast det kan man ju förstå med det priset. /Blappe |
|
| Blappe: Nej då, de finns allt kvar, men med ett annat artikelnummer nu: Länk | |
|
Hmm. Hur mycket fick du betala i frakt. Man skulle fylla i den summen själv. Känns lite annorlunda. Så man vet att killen får lagom betalt. /Blappe |
|
| ebay är lite dåligt på det viset ibland, det bästa är att kontakta honom först. jag fick betala 150€ i frakt vilket är rätt överkomligt tycker jag för 4 rätt skrymmande och tunga paket. | |
|
Hej. Jag vill gärna se en bild på bilen innan jag kan rekommendera fälgar. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.