AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
2.687

Hur ökar jag enklast effekten i min M5 E60?

Tjenixen!

Jag äger en bmw m5 e60. Är ruskigt sugen på att slänga på ett litet uppiggarsystem till den. Varför nöja sig med 507hk? :) Nån som vet hur det är enklast att gå tillväga då? Har kikat lite på hamann och hartge. Måste man göra det i tyskland? Går det att beställa? Fördel är om det är en underleverantör till bmw eftesom det blir smidigast med försäkringen.

SchMacke
Alltså... Det fanns en film förut på googlevideo där en standard M5 E60 utan tvekan spöade en av Schnitzer tunad M5 E60 (tyvärr hittar jag inte filmen nu!). Det måste vara själva definitionen av kapitalförstöring. (: Det spelar ingen roll om Schnitzer hade råkat montera kjolpaketet bakochfram eller helt enkelt designat ett par fantastiskt tunga fälgar - fortfarande är det ju skitkasst. Så kolla verkligen upp att det är vassa prylar som du beställer.

Här är en annan film och det är nog inte så konstigt att M5:an som de här "experterna" kallar "original" får spö av Kellernerditon eftersom den som skall föreställa "original" är Schnitzertunad. Fast Kelleners har ju gott rykte, så...: Länk

___
Gör det med stil eller gör ingenting.
Om inte annat så kan du ju alltid byta in din M5 mot den nya M3 an när den kommer, det kommer ju finnas hur mycket trim som helst till den pga den klassen är ju hård nu när Lexus o Audi utmanar den.

Men förvisso din bil är ju grymt snygg med.

Ps all heder till dig som poker spelare ..va i Vegas 2 veckor sedan fy fan va coolt det va.
Mvh Esteten1
Ku
109
Kunta
120d -06
åk ner till kelleners i tyskland och låt dom masera din motor. du får 50hk med deras motor kitt Länk
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Dinan Länk borde ha nåt skojigt Länk Tuning#2602 Länk Tuning#2417 , dollarkursen är dessutom fortfarande helrätt!

Mvh
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Länk Denna länk borde funka bättre?
Ro
66
Robert Thorsson
M5 2002 Chiarettoröd
www.bestpower.com har mycket godis
Ro
66
Robert Thorsson
M5 2002 Chiarettoröd
ursäkta beastpower ska det va
J.Lindgren: Skitsnack! Den M5an som möter den Kelleners trimmade M5an är helt orginal förutom andra fälgar.
Ja
1.557
JaJsEn
320IK -88
750IAL Highline -90
318I Touring -91
325IX -87
320I -92
R80/7 -78
köp en volvo 740 med B230A o kör den hela tiden, sen kör du bara M5:an på helgerna, nån timmer/dag.

så kommer du nog inte sakna effekten.

mvh Erik

A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders!

(ärligt stulen av Jesperado)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.