|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Tack för uppgifterna! | |
|
Tryggvesson, uj vad jag blev sugen på att betsälla nu. Får suga på det till i morgon, men det känns som det blir ett samtal till Bendt bil. =) Någon som sett mocka/alcantara växelspaksdamask till en Z3? /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Ringde en av mina lokala handlare och ratten finns förhoppningsvis att beställa från Tyskland. La en beställning, fick ett pris på 2900:- Tryggvesson: 2650:- var det med BMW-klubbens rabatt? Racerbilen: Länk |
|
|
Björn: Jag har mailat dig! /Erik Tryggvesson BMWCS #5162 / BMWSC #339 |
|
|
Beställde en Evo-mockaratt men när den kom hem visade det sig vara en skinnratt till en M3-90:a alltså inte mocka ;( Hoppas Erik lyckas bättre hos Bendt bil! Racerbilen: Länk |
|
|
Någonstans i bakhuvudet har jag för mig att jag försökt beställa hos Paulssons i Ängelholm, och de sade att det inte gick att gå tag i rattar. Jag tror jag hellre lägger 3 loppor på en ny blixt till min kamera, så det får räcka med skinn versionen för min del. Hoppas att ni får era mocka rattar. /Fredrik Min Z3. Länk |
|
|
Med hjälp av Tryggvessons hjälp med rätt artikelnummer fick jag äntligen hem den rätta Sport Evo ratten i mocka (alcantara?). Stort tack! Pris 2650:- (utan nav) blev så uppspelt så jag glömde klubbrabbaten. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.