|
|
|
|---|---|
|
Behöver ett schema eller bild på hur man kopplar in tex. en mp3 i cd-växlaringången bak i bagaget på stereon! Bilen gäller en e39 -98 med professional och dsp | |
| Jag antar att du har radiodelen i bagaget dvs att du har en Becker bm24 radiomodul. På den sitter ett stort kontaktstycke som innehåller 3st separata konakter en stor och 2st lite mindre , den ena av dom små går till cd-växlarens ljudutgångar(följa kablarna) och i den är pin1 vänster+ , pin2 höger+ , pin6 vänster- , pin7 höger- , pin3 sköld/skärm. Annars kan du köpa en sån här som är färdig kopplad redan(kolla först att kontakten ser lika dan ut på din radio modul)= Länk | |
| Här finns en till dock dyrare men med ngn form av elektronik till som kanske bara behövs för bilar utan växlare original? Länk | |
|
Tack Hewi! Länk nr 1 ser intressant ut. Jag har stift som passar i utaget på radiomodulen. Har kopplat in en ps2 på videomodulen. (ljud och bild) Men det blir ju riktigt sunkigt ljud. Så därför tänkte jag koppla mp3 spelaren till växlaringången.. Eftersom bilen saknar cd-växlare! |
|
|
Inte en ipod? Kör isåfall med en icelink ifrån www.densionsweden.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.