AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.038

z9 på gång

bmw är på gång med en stor cab i stil med merca sl-klass ... ser rätt lovande ut bara dem ine sabbar designen nu Länk
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Nä fy fan det där tilltalade inte mig :(, ser mer ut som en amerikanare. :( heh
Den mulan var ju ordentligt maskerad, får uttala mig om designen när det kommer bilder där man verkligen ser formerna på bilen.

/Fredrik

Min Z3.
Länk
Ser ut som en Ford Mustang.

/ Fredrik
124
zätatre
118d 3d -07
325d -07
Z4 3,0i -05
Jag tror inte att det är någon "Z9" vi ser på bilderna, bilen ser för liten ut. Utan jag känner mig ganska tvärsäker på att det är nya Z4:an vi ser... Den ska ju komma 2008/09 så den borde ju testas för fullt just nu.
Jag håller absolut med Zätare. Vågar till och med spekulerara att det är inget annat än en facelift för Z4. Kolla bara på linjerna och jämför med Z4. En Z9 ska vara en Ferari dräppare så då kan man inte komma med lyxigare 4 för att få den kundkretsen BMW är ute efter.
V12 LeMans
AMS brukar ha rätt:

Länk
här komemr lite färska bilder
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
modano
och vad skulle detta vara om inte en ny Z4 ?
BMW lär inte bygga en likadan bil som Z4, kalla den något annat och stoppa i ännu värre motorer i den..
Bilen på bilderna har ju identiska proportioner som Z4...
tror också att det rör sig om en ny z4... ser alldelles för liten ut för att vara en z9
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

"BMW lär inte bygga en likadan bil som Z4, kalla den något annat och stoppa i ännu värre motorer i den.."
Det har ju faktiskt hänt förr, och för inte så speciellt länge sedan. Z8 var inte så mkt större än z3...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.