|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Ska byta till 1 KN sportfilter+nytt sportavgas+en ECO mapp.. Enligt mina beräkningar så ger filtret som högst 1 till 3hk mer, avgas mellan 10-15hk enligt säljaren plus eco mappningen 8hk på min. Så om jag räknar rätt högt :) så skulle jag kunna få om bilen nu har 115hk. 136hk som högst. Och en bil som drar mindre soppa. |
|
|
Får du ut 120-122 hk skall du vara nöjd. |
|
| ja kommer nog hamna där nånstans. | |
| Körde upp på en påfart till motorväg igår var uppe i 110 innan jag svängde ut på motorvägen sen upp till 140 inga problem hel nöjd. | |
| vad kostade hela modifieringen?? är själv sugen på filter plus lite annat smått och gått men mer för ljudets och känslans skull.. för överig så underar jag om någon gjort sänkning på sin kärra?? | |
|
Har inte gjort något än/rätt nöjd med motorn. Får se om det blir ett chip senare Först ska jag köpa takspoiler bak. Dalhems har 2 kan inte riktigt bestämma mig för vilken. Sen väntar jag på pris på en orginal från BMW. Nån pratade om 3000kr lackad o klar från bmw. Men jag köper den olackad o kör själv |
|
| Är nog inne på ecochip för att få ner förbrukningen istället | |
| Vad med inne på sänkning men lägger det på is när man vet hur den här vintern varit. | |
| är inne på samma tankar som du gällande sänkningen.. men skulle vara riktigt kul att sänka lite grann speciellt när man kör ute på landet :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.