|
|
|
|---|---|
|
Jag har fått en spricka i vindrutan på min E39 528. Nu är det så att jag kör med trafikförsäkring och därför inte kan nyttja någon försäkring för att få det fixat. Jag har ringt och hört mig för lite ang priser och fått ett pris på 5816kr. Men utan att be om det så fick jag "rabatt" på 816kr så det hela skulle landa på 5000kr. Jag vet att nya rutor är dyra, men är 5000kr ett rimligt pris för bytet? Tips på bra bilglasfirma i stockholmsområdet mottages varmt! | |
|
Hej, betalade 2.200:- i självrisk och har 35% i självrisk så runt 6500:- hos BMW till en orginal ruta med grön kant. ///Mvh Sibbe Länk |
|
| Ok, tack för info. Om man jämför med det så låter 5kkr rätt ok. | |
|
binner seb var det med regn sensor ruta? MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
I mitt pris var iaf inräknat en ruta för regnsensor. Ingen som har några tips på var jag kan få bra service/pris? |
|
|
-Japp, det var med regn sensor. ///Mvh Sibbe Länk |
|
|
1996:- denna veckan i Solna. Regnsensor, grön kant. Försäkringsbolag IF, med 35% självrisk. *BAWORAK* |
|
|
kolla med hässelbystrands glasmästeri i vällingby dom e duktiga o justa hej o hå bengan |
|
| Statoilmacken E4 på Skärholmsidan där har Allbilglas som tidigare hade allt BMWglas | |
|
Hässelbystrands Glasmästeri i Vällingby under Borgs har bytt ett flertal rutor till mig med mycket gott resultat. Länk 08372710 De har även lånebil. Mvh Asken |
|
| Tackar för alla tips! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.