|
|
|
|---|---|
|
Hej, Det aer en gruppbestaellning pa gang foer de dieseloptimeringsboxar som Mehrleistung saeljer till ett redan mycket bra pris. Tanken aer att en grupp bestaellning (som ocksa skedde foera aret) ska pressa ner priset ytterligare. Har foerhanlat med dem innan, och koept manga boxar fran dem innan, daerav att jag har bra kontakt med dem, och kanske eventuellt kan dra ner prist ytterligare. Bestaellning kanske sker i slutet av naesta vecka, sa kolla med de som kanske eventuellt skulle kunna tankas vilja ha en box till 'raett pris' .!! :> Mvh marineutter Mvh JP | |
|
Ingen som vill 'haenga pa' och bestaella optimeringsbox foer sin diesel??? Volvo, SAAB MB BMW etc. Beproevad box av flertalet haer pa forumet! Mvh marineutter |
|
|
Hej! Jag är intresserad av detta, lite beroende på var priset hamnar. Beror väl iofs också på hur många vi blir. Har du någon uppfattning? Min bil: 320dT -03 (150hk) /matte |
|
|
Skicka email till privata e-adressen marineutter@yahoo.com Hoer av mig i slutet av naesta vecka naer vi vet hur manga det blir och vad priset blir. Mvh marineutter |
|
|
hej, hur går det för dig ? Vill inte stressa dig men väntar såklart, (och hoppas). mvh dance23 |
|
|
Hej, Skickar mail till era privata mail gaellande gruppbestaellning. Mvh JP |
|
| tjena, skulle gärna haft en box till min 320d men antar att det redan är beställt? | |
|
Hej, nej ingen bestaellning aennu. Vi aer ett gaeng nu sa nu kan det bli av!!!! Ska foerhandla pa Mandag och hoer av mig till alla da!!! SKicka mig ett mail till marineutter@yahoo.com, sa att jag far din E-adress dit jag kan skicka bekraeftelse foer pris pa boxarna. Mvh JP |
|
|
Yanky; Du har alltsa 150hk E46???? Mvh JP |
|
|
Hej, Till er andra som har hoert av er sa hoer jag av mig till er oever era respektive privata email adresser pa Mandag. Mvh marineutter ' JP' |
|
|
Hej, Yanky; Din aer en -99;a, och vad jag vet aer detta en 136hk. Mehrleistung har i sadana fall ingen box foer just din modell. Ska hoera med dem varfoer, och om det kanske gar att montera boxen foer 150hk motorn. Mvh JP |
|
| tja, ja jag har 136hk motorn E46. Skumt att dom inte verka ha nån till just den motorn, men säg till om dom nu skulle ha det ändå. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.