AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
779

angel eyes E36.

Visa användare
285
Neos
Bmw 530 Touring -01
hejsan! tänkte höra lite om angel eyes. vad är populärast till till bmw e36, chrome eller black angel eyes? nån som vet hur många bmw e36 sedan resp. coupe/cab som finns i sverige? /Tomas
Visa användare
1.556
mixim
325 Coupé -94
Tror nog black är populärare, jag hoppas på det iochmed de chromade ser förjävliga ut på E36... Ingen aning hur många som rullar, men dagligen så skrotas många siffran blir ju bara lägre och lägre...

Vild gissning 26000 varav 5000 coupé, kanske inte så hjälpsamt heh skriv om du får reda på en exakt siffra =)

// MVH Jocke
Visa användare
285
Neos
Bmw 530 Touring -01
ja den svarta smälter in mer. men chrome looken gör att bilen ser modern ut. men beror ju även på vad det är för färg på bilen. jag tycker att den röda bmwn inte passar med svart. men det är ju min åsikt :). tack för din gissning mixim.=)
Ex
940
ExHonda
325i Coupé -94
528i Touring -97
min silver/grå coupe lär se bättre ut med crome än svart iaf! IAf vad jag tror! Får se vad det blir när man har pengar över till detta. Men vilket märke/fabrikat är att föredra när man ska köpa Angeleyes-kit? Vad jag har sett är det väl två fabrikat man väljer mellan (3 fabrikat, om man räknar med Hellas kit, men dem kostar en del extra!).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.