AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.112

Är denna (M3 E46 -04) värd att kolla på?

ma
52
mallig
M3 Cab -02
Någon som vet något om denna bilen eller har kollat på den. Är det värt att köpa en usa import. Priset kan man ju inte klaga på. Mvh Alex

Länk
Har varit uppe förr vill jag minnas. Finns alltid en anledning till att något är billigt. Flodbil?
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Säger som Oskar det verkar skumt billigt för en M3 -04 med 1800 mil på mätaren. Behöver naturligtvis inte vara så men absolut värt att kolla en extra gång anser jag.

Mvh Jimmy

Länken funkar inte.
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Det var en M3 E46 -04 USA import från "Sasas Bilar"

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
Visa användare
14
Fixarn
Bmw 528ia Touring -99
Den har jag varit och provkört om det är den silvergråa ni menar med SMG2 låda..
Da
168
Davido
525iA M-sport Touring -03
passa er för usa import, kanske ingetg fel på just denna bil men vet ett par killar som tar hem ett par krockade bilar åt gången från usa för att sedan reparera hos hos en verkstad dom har bra kontakt med...
om den bilen var grå, så har jag sett den på sasas bilar i gbg.
klädseln va sliten, såg allmänt risig ut.
Mvh

Den skulle ha gått 1800mil enligt annonsen. Alltså, hur lyckas man få sliten klädsel på 1800mil??
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Kanske för att den inte gått 1800 mil? ;-)

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
ma
52
mallig
M3 Cab -02
kan ju vara så :) Har dock hittat en annan och köpet är klart. Köpte en i ystad på auto classica som rullat 9.000. Mvh Alex
Visa användare
14
Fixarn
Bmw 528ia Touring -99
Den bilen från Sasas bilar var inte sliten, den såg helt ny ut.. Jag har provkört den.. Väldigt fint skick fast ingen utrustning alls nästan.... Förutom Smg lådan då
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.