AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
929

Styla min E46

Em
121
Emilioh
320iM -01
Kjolpaket på på E46 sedan. Bak och framspolier + sidorna. Vad rekommenderar ni? Vilka rekommenderar ni? Vilka gör ett bra jobb?

Länka och kom gärna med råd.

Tack kära beemerbröder.
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Varför inte börja med:

M-Tech II spoilerkit (eller M3 frontspoiler och rieger sidokjolar, rieger bakkjol)
18 el 19 tums fälgar
Angel Eyes
Takvinge
Svart grill
M-Speglar
Avgasystem
GTR motorhuv

Maila ifall du vill se bilder på några av grejerna ovan

Mvh
Razvan Terme

www.stylabilen.se
m.tech 2 fronten är ju grymt snygg.. en sådan med splitter eller någon läpp ser ju väldigt bra ut annars så är ju m3-fronte alltid att föredra... hur ser bile ut i dagsläget??? har du några bilder?
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Hur ser bilen ut idag och hur mycket vill du lägga på att styla den?

Håller med Razvan, han vet dessutom vad han snackar om och har erfarenhet, be han länka till sin E46 så förstår du/ni vad jag menar.

Om/när du fått på ditt M-tech II paket så är ett par splitters till fronten en fin extra detalj som gör din bil lite mer speciell/unik. Ändrar fronten grymt mycket och får bilen att se aggresiv ut. Är dessutom lätt att montera.

AC Schnitzers splitters är grymt snyga tycker jag även om de är dyra. Men det finns billiga kopior som jag tror bla. "Tarzan325" här inne kan fixa hem. ACS Orginalet Splitters sitter på min 330Ci och det ser ut så här... Länk

Lycka till / Jimmy

jimmyboy... vet du vad kopiorna ligger på och om det är bra passform på dem??? en annan viktig detalj till bilens utseende är ju självklart lysena men även fälgarna.. det ändrar utseendet sjukt mkt
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.