|
|
|
|---|---|
BIMMER |
nån som vet var man kan köpa kromringarna som man sätter runt värme/fläkt reglagen på en E36... |
|
Eller på en Z3'a Har kromringar runt instrumenten, men inte runt värme/fläkt reglagen. Hade varit snyggt. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
BIMMER |
Ja vet , jag har sett de på flera bilar i Bmw performance dessa går att beställa från England men de e ju enklare att handla i Sverige... |
|
Hallå! Jag lånade en sats kromringar från Z3, men de var för stora. Alltså diametern är ej densamma på E36 reglagen och Z3. /KJELLEN |
|
|
Powerkjell, var lånade du Z3 kromringarna?? Är dom till salu? Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Fredrik M: Här borde finnas något i din smak! ;) Länk Mvh Carsten |
|
BIMMER |
precis där är dom ,kan endast köpas därifrån mot förskottbetalning = struligt ,finns det ingen i Sverige som har dessa... |
|
Oj oj oj vad mycket fina prylar. Det är gillar jag. Kan undra om förra ägaren handlat här, har t.ex. den cromade Airbagskylten i ratten, kanonsnyggt. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
Fredrik M>> BMW Group i Solna har fortfarande ringarna i lager. Åk dit och gör ett försök! /Kjellen |
|
|
He he, visserligen gillar jag att köra bil men, 120 mil för ett par kromringar är lite väl häftigt. Men man kan ju slå dem en pling... Fredrik M - Z3 2.8 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.