|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Japp, då var den beställd. Levernas i mitten av juni. Jag har en känsla av att dagarna fram till levernas kommer vara rena sirapen. |
|
| få höra specen nu, färg motor o så vidare ?? | |
|
Specifikation: BMW 335i Cabriolet Färg A52 A52 Spacegrå Klädsel LRGE LRGE Creamebeige 7RS Comfort 534 Klimatautomatik 544 Farthållare med bromsfunktion 563 Belysningspaket 4AE Armstöd fram, skjutbart 493 Förvaringspaket 507 Parkeringsdistanskontroll (PDC), bak 431 Automatisk avbländande backspegel, invändigt 663 Radio Professional 7RR Dynamic 524 Adaptiva strålkastare 322 Komfort access 481 Sportstolar fram Utrustning, fabriksmonterad 4UT Genomlastningslucka inklusive transportsäck 677 Hi-Fi system Professional LOGIC7 644 Komplettförberedelse för Bluetooth telefon 387 Vindskydd 4AD Interlörlist - Aluminium finslipad 488 Svankstöd för framsätena 609 Navigation Professional 302 Stöldlarm 313 Ytterspegelpaket 423 Velourmattor 2C6 Lättmetallfälg - Stjärneker 189, 18" 6FL USB-anslutning Det var det hele |
|
| Fin kombo tycker jag! :) | |
| Perfekt tid att ta leverans dock :) | |
| Mitten av juni tycker jag är för sent. Det va inte det beskedet jag fick. April/maj fick jag. | |
|
Med dagens klimat så får vi väl snö i april, fortfarande massa grus i maj. I juni så kommer sommaren :) |
|
|
Rightnow: Jag tror Din bilhandlare är något för optimistk vad det gäller leveransdatum. Min beställning går i produktion v.23 och för leverans v.26. Skälet till den nåogot sena leveransen är, enligt BMW Sverige, leveransproblem från underleverantör, dock kan problemet komma åtgärdas under våren och att leveranstiden tidigareläggs. Jag fick dock inte klart för mig om leveransproblemet var kopplat till standardutrustning eller tillval, vilket kan vara förklaringen till de olika leveransbeskeden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.