|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Ja, jag är rädd att det blir lite mycket på en cab jag med.. Men jag vet inte :D Spacegrå är fin, då blir det svart, eller kanske beige invändigt då? |
|
|
Det lutar åt beige klädsel. Jag vacklar dock vad det gäller interiöra lister. Jag kan känn att alumunium bryter lte mot beige och i så fall välja trä, men kan känna att trä känns lite för gubbigt. Jag har även funderat på att välja en jadegrå med alumnium. men det blir väl som vanligt att "kärringen" bestämmer färgen. |
|
| Det mörka poppelgrå färgen, eller vad den nu heter, till beige och spacegrått tror jag blir riktigt riktigt snyggt. Ser inte så 60-tal ut heller. | |
|
M-sportpaket till Coupé: Länk Lär se likadant ut till Caben. |
|
|
På vilka marknader säljs 320d coupé? |
|
| Spoilerpaketet är ju faktiskt ganska disktret och inte så svullstig som jag trodde det skulle bli. Jag kanske trots allt omprövar mitt beslut. Om det är någon mer som har lite länkar med M-sportpaketet så är det bara att trycka in dem på tråden. | |
| men ärligt talat vad håller bmw på med... bilen orginal är hu hur snygg som hellst och med aerodynamik paketet ser det lite bättre ut o sen så komemr man med ett skitfult m-paket... bilen ser så billig o plastg ut då | |
| Jag tycker faktiskt att M-sportpaketet va jättejättesnyggt. Ganska säker på att jag kommer ta de. | |
|
BMW_Jerry: Areodynamikpakatets spoilersats är väl detsamma som ingår i M-sportpaketet. I M Sportpaket ingår följande utrustning (enligt BMW:s prislista för cabben): 760 Shadowline högglans 715 M Aerodynamikpaket 2MF M Stjärneker 193 4AD Interiörlist Aluminium finslipad 704 M Sportfjädring 481 Sportstolar 710 M Lädersportratt M Aerodynamikpaket innefattar följande: - Frontspoiler inkl stötfångare fram - Sidospoiler - Bakspoiler inkl stötfångare bak. Något annat Aerodynamikpaket finns väl inte, eller? Du kanske menar det spoilerpaket som sitter som standard? |
|
| ja men det är ju itne samma front och bak | |
|
Hitta lite bilder på cabben med M-sportpaketet. Jag är nu tillbaka på ruta 1, d.v.s. det får bli enn 335:a utan "Turk-kjolar". Se även videon i högra hörnet, och inte minst lyssna på ljudet. Länk |
|
| här har ni broschyren för e93... atlantis blue ser väldigt snygg ut :D sån skulle jag vilja ha | |
| bmw_jerry: Du glömde nog något, länken....... | |
| Hahahaha :D | |
| jag ber så hemskt mkt om ursäkt är lite trött ehhe Länk där har ni den | |
| Man blir lätt avundsjukpå standardutrustningslistan i USA. | |
|
Mer bilder: Länk Dåliga, men men,. |
|
| Tack bmw_jerry! | |
| kolal denna kombination Länk fy stan vad snygg inredning.. en atlantis blå med den inredning och förstås ska det vara 335 :D ,,, någon som kan låna ut lite pengar hehe | |
| Tycker inte om trä, men färgerna va jättefina !:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.