|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Prova med honom: Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| razvan you are the man;) tack tack | |
| han var mycket oseriös...synd för jag vill verklige ha de emblemen...razvan du tror inte du kan fixa sånna så att du har de till salu??? | |
manonegro |
hur menar du med oseriös? Försökte han Blåsa dig? |
| njaaaeee fick dålig känsla det ända han var intreserad av var att jag skulle skicka pengar till han på hans konto alla pengar desutom, han fråga mig varken vilken bil jag behöver den till,vilken min adress var, fick inte äns hans telenummer, då sket jag i han och jag tror att jag gjorde rätt,...;) | |
manonegro |
synd at han verkade sån då, ville också ha |
manonegro |
Frågan är om man ska lacka den i samma fär som resten av bilen eller behålla kolfiber looken, jag tror på lackering. Vad tror Ni? |
|
manonegro Menar du på kolfiberläppen? Ifall det är den du menar så tycker jag personligen att du skall ha den i kolfiber, ej lackad Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
manonegro |
Jo, jag menar den. men tror du itne det ser konstigt ut att helt plötsligt ha en del på bilen som är i helt annan färg!? |
manonegro |
...ser ju väl knappast då ut som en "naturlig" del av bilen!?, så att säga. Du kan ju se hur min bil ser ut i mitt galleri. Vill undvika den lite "raciga/hembygge" känsla som jag generellt och oftast tycker ser lite "billigt" ut. Typ som det oftast gör med ej ytbehandlad kolfiber dvs, olackat. |
manonegro |
Vad tycker andra i saken? Länk : så här skulle det e ut med den olackad. |
manonegro |
....just det, måste påpeka att bilen på bilden ju har svart grill och gälar där färgerna "går igen" och då ser det Mer enhetligt ut. Jag har dock orginal på allt annat.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.