|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
manonegro |
Är det någon som vet vart denna front "läpp" finns o köpa!? Länk Bilen ser förövrigt helt Grym ut i lacken. Länk |
manonegro |
FIck just reda på att det är en Hamann. Vilka saluför dem i Svea? |
|
Länk Dime M Länk |
|
|
Håller med dig om att bilen i övrigt ser grym ut. Vilken färgär det, grafitgrå? Men tvekar på att det är oredigerade bilder när det gäller ljus mm. Någon som kan det där bättre. Är bilderna äkta? Mvh Jimmy |
|
manonegro |
Dime, Jag kollade på länken du angav men de verkar inte ha den produkten överhuvudtaget? |
|
manonegro Vi har inte hunnit lägga upp alla Hamann prylar. Kan skicka ett PM md priset på läppen Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
manonegro |
Ok, soft. Gör gärna det. |
|
Den kostar 5590:- Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
manonegro |
Lite väl Va!? |
|
mmm, tycker också det. kostar dock 8900:- hos en annan leverantör i Sverige. Hamann är tyvärr lite dyrt Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Kan fixa en hamann-look kolfiberläpp för 3700:- ifall du är intresserad. Kan skicka bild ifall du är intresserad Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| jämfört mot Vorsteiner som kostar 9000;- så är den BILLIGT =) Razvan kan inte du skicka litte bilder på olika Läpp som du kan ta hem ? du har jo min address =) | |
|
razvan jag är intreserad av den här m märket istället för bmw märket på huven och baklucka hur du det inne eller och vad kosta??? |
|
manonegro |
Jag är intreserad Razvan skicka gärna bild. Går det att skicka PM i detta forum? |
manonegro |
Jag är även väldigt intresserad av M märkena på bilderna som även Cado är intreserad av. |
|
manonegro Skicka ett PM med din e-post så kan jag maila lite bilder på läppen. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
razvan har du ingen info om M märkena... |
|
|
cado HUr ser dessa ut, jag är lite osäker på vad du menar :) Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Razvan tryck på länken som är i början av tråden och sen så tittar du på baklucka eller på huven där emblemet med propellen brukar vara där sitter emblemet med M loggan på.... mvh cado |
|
|
Kolla här, dessa är rätt billiga: Länk Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
tack razvan för hjälpen men jag skulle helst vilja ha en svensk återförsäljare men tack för hjälpen.. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.