|
|
|
|---|---|
|
Jag vet inte om jag har DSP, eller ej, men det sitter en Nokia sub i skuffen och högtalarna är enligt instruktionsbokens layout. Tillbehörslistan säger bara HIFi och det är ett Professional system med 16:9 skärm o TV. I menyerna finns ingenting om subwoofer, vilket det borde finnas om det sitter en i bilen? Kan det vara programvaran här oxå, eller gäller den bara navigatorn? gorth | |
|
Om du har DSP så skall DSP finnas med i huvudmenyn. Subwoofer fanns dock även utan DSP. Ett annat sätt att se om du har DSP eller ej är att ta en titt på förstärkaren, om den har långa svarta kylflänsar utmed de 2 långsidorna så är det en DSP förstärkare. Tillbehörskoden för DSP är SA677 för HiFi är den SA676 Hoppas du blev klokare. /Andy |
|
|
OK. Tack! Koden är 676, så då vet jag. Men jag tycker ändå att jag borde kunna styra subwoofern separat. Inte bara med BAS i Tone-menyn. gorth |
|
|
Hej, jag hade SA676 i min bil och kunde ej styra den separat i menyn, dock fanns det ett reglage/potentiometer på själva subwooferboxen. /Andy |
|
|
Gorth: Du kan inte styra den separat när du bara har HiFi-systemet dessvärre. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.