|
|
|
|---|---|
|
Hittade någon Brittisk sida här på forumet för inte så länge sedan, som hade massa grymma kolfiber grejjer till e36. Problemet e nu detta att jag kan inte hitta tråden längre. :( Nån som vet va det va för sida?` Mvh Viktor Ljungqvist | |
|
Förmodligen CA automotive? |
|
|
Länk |
|
|
Lägg inte in dessa länkar. Man blir ju ruinerad. =) /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Just den ja de ja! tack! lägger in den i favoriter nu :D |
|
pg_ice |
grymt! första stället som har bagageluckor i kolfiber till E36. ett klart köp :) 325an : Länk |
|
Visst har dom bagageluckor, men dock inte första. www.revozport.com har även dessa underbara bagageluckor. Mvh Viktor |
|
|
Har kontaktat några säljare ang denna produkt...återkommer vid pris vid intresse Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Man blir ju rätt så sugen när man ser allt godis på ca-autotec... | |
|
Ifall vi kan samla ihop 3-4 pers kan jag erbjuda produkten för 9000:- Det är inte väldens bästa deal, jag förstår det men vi fick inte sååå bra priser från CA. Har även kontaktat revozport, där kan jag nog fixa lite bättre priser. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
| Om man ändå hade råd. ingen som har bra betalande jobb till studenter i Örebro? ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.