|
|
|
|---|---|
|
Min bil vibrerar efter hårdkörning vid tomgång . Jag kör alltid hårt, försökte köra mjukt en gång och hade inte samma fel. Kopplade in bilen till dator och fick bara glöd fel, förmodligen en glödstift som vill inte vara med, men det har väl inget med skakningar att göra eftersom bilen är ändå varm. Bilen går annars bra. Vart ska jag börja kolla? | |
|
Kan vara nån spridare som börjar jävlas, prova att hälla i diesel tillsats typ Red-Line. Kör själv ständigt på Omega 991 Bränsle förbättrare sen jag fick haveri på en spridare. |
|
|
spridare alt läckage från pump |
|
|
Jag bytte redan en spridare för ca halv år sen. Det var annat typ av vibrationer då, kraftigare, plus att jag hade fel när jag läste av koder. Jag har de här vibrationer ca 2 månader (500 mil), om det var spridare borde den inte ge up efter så lång tid? |
|
| kan ändå vara en spridare troligen har spridaren kärvat fast så den ligger och läcker där av ojäm tomgång. och då funkar den som vanligt när gasar men spridaren stänger inte när den ska felkod får du om den pajar riktigt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.