AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.174

dvd navi som inte läser dvd skivor?

Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
Hej, jag har ett problem med min navigator.

Problemet är att den inte läser dvd skivor, och det är en dvd läsare. Cd skivorna läser den.

Någon som vet varför den inte klarar detta?

PB
Be
1.410
Beolink
E39 M5
E61 550i
V70 T5
Hej,
Är det orginalskivor eller skivor som du moddat med typ fartkameror och brännt?

/Andy
Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
Det är brända skivor med fartkameror.

PB
pu
528
pulare
520 D F11 2014
Hade samma strul nu i helgen. Har brännt fungerande skivor innan med imgburn. Programmet sa att skivan var okey efter bränningen men ack navin ville inte kännas vid den. Efter många försök gjorde jag som så att jag avinstallerade Imgburn startade om datorn och installerade det igen och efter det så fungerade skivorna.

/Pulare
Visa användare
192
Marios
BMW Z3 -96 Cosmos Schwarz röd topp!
Bränn med Nero i lägsta hastighet, annars! Sedan brukar jag "mounta" filerna mha Daemon Tools och sen bara kopiera i Nero. Kolla såatt du har typ (-) på dina DVD skivor, de brukar jag ha och jag har brännt Backups flertalet gånger så att mina orginal inte går åt... ; )
Fj
3
Fjord
525D -07
Har Navi professional (bilen levererades i Nov) och jag skulle vilja ha information om fartkameror i den. Med min Tom-Tom var det inga problem att ladda ner, men hur gör jag med Navin till BMW? Det verkar ju som om ni har lyckats.

Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Har faktiskt försökt att lägga in"POI" som typ fartkameror i min fars e60..Han har oxå navi pro och använder en bränd 2007-1 digital road map Professional..Men det GÅR INTE att modda en Professional navi skiva..Däremot går det finfint med en HIGH.:)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.