|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köpa en 325 i -06 som jag har hittat. Priset ligger på 245000:- och den har gått 6000 mil En sak är lite underlig tycker jag, den har bara AC och ingen ACC. Är den värd 245000:- tycker ni? | |
|
Du får nog berättta lite...utrustning, färg, sv-såld eller importerad... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Du får nog berätta lite mer...utrustning, färg, sv-såld eller importerad... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Lite mer info! BMW 325 i Mätarställning: 6200mil Färg: Svart Karosseri: Sedan Info: Avdragbar moms, ABS bromsar, AC, Airbag förare & passagerare, Avdragbar moms, CD-stereo, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, LM-fälgar, Regnsensor, Servostyrning, Stolvärme fram, Svensksåld |
|
|
Förmodar att det är denna: Länk Inte så mycket utrustning, men den har väl Komfortpaketet. Om du kan pruta 15-20' tror jag det är ett ok pris. Men det finns ju en hel andra till salu för "lite" pengar till och med mer utrustning, exvis: Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
ufo: Nej, den förstnämnda bilen har inte Comfortpaketet, knappt någon utrustning alls förutom standardutförandet.. |
|
Har funderat en del och det kan nog bli svårt att bli av med bilen i min tur om något år. Lägger nog till 15-20 tusen och får en bil som är bättre utrustad istället. Skulle ni ha köpt bilen för 230 000:- om ni var ute efter en 325 E90? Mvh Hazze |
|
|
Nullzwei: ok, jag trodde regnsensor, farthållare och kanske CDn ingick i Comfortpktet... Hazze: jag hade nog hellre lagt 30-50' till och fått mer utrustning...... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
735 |
06:an i H-borg ser vettig ut, inte mycket mer pengar i sammanhanget, men bra mkt mer lättsåld en dag! |
|
06:an i Helsingborg är en import och utan vinterdäck, men tilltalar mig pga färg, fälgar o utrustning. Säkert bra mycket trevligare att annonsera ut den om några år i stället för en snikutrustad svensksåld.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.