|
|
|
|---|---|
|
Om man vill ta av bakre kofångaren på E46 Touring, är det då bara att lossa 2 bultar plus eventuelt några skruv i hjulhuset precis som på front kofångaren? | |
|
japp.. helt rätt! Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Jepp.. Här finns BMW´s egna beskrivning på hur man tar av bakre kofångaren att hämta. Länk Eller (Spara som) Länk //amullo --- |
|
|
Jag ska montera M-paket på min e46 coupe nu på måndag, några bra guider hur man gör? Tack på förhand |
|
|
Jag ska montera M-paket på min e46 coupe nu på måndag, några bra guider hur man gör? Tack på förhand |
|
|
Tack amullo!! Visste att jag sett den pdf-filen någon gång men tappat bort den. Nu är det bara att vänta på att den nya fina M-bakkofångaren skall bli klar hos lackeraren... |
|
|
Nån som känner till skillnaden mellan M-spoilern fram på en coupe resp. en sedan? Undrar för att min har en liten glipa/mellanrum mellan spoiler och skärm, framtill! Den är i orginal men den passar inte till 200% pga glipan. Nån som vet om det kan va så att föreg. ägare har haft på en spoiler för en 3:a Sedan? I always bring money by the bucketload 2 local stealership so I believe EVERYthing they ever tell me |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.