|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Finns inte en enda m3 som har gått lugna mil kan jag sätta min högra hand på =) Vad ska man med en m3a till om man inte ska använda hästarna? då kan man lika hjärna köpa en 320 med m3 paket o glida runt i =P men när det är så få mil så har den ju inte varit buskörd så länge iallafall =) får se fördelarna =) hare gött | |
|
Då blir du nog av med din högra hand. Farbrorn som tog hem bilen är född -30 och hans fru -31. Tvivlar på att de har kört på bana och liknande. Man kan ju samla på bilar, det betyder inte att bilen är buskörd. Vidare tål ju bilen att busköras så länge man sköter den på rätt sätt. Alla ägare har haft råd att sköta bilen och det tycker jag är viktigt. Det är mer än vad man kan säga om de flesta M3 E36 här i landet. De flesta är misskötta och tillblingade. Mvh Markuz |
|
| Man vet aldig han kan vara gas glad pensionär =) om inte hans barnbarn körde bilen pga dyr försäkring =P nej ska inte jävlas. menar inte att bilen ska vara hårt körd =) men alla m3or har blivit gasade någongång =) men som sagt den är jävligt fin men man får ju lägga ut pengar också =) kommer ju aldrig att få tillbaka pengharna men man får en bil som man vet vad de är iuallafall =) så lycka till med köpet | |
|
Tackar så mycket, skall möta upp ägaren på Söndag och titta på bilen. Tar med mig handpenning om suget blir för stort. Angående priset ligger det mycket bra till tycker jag. Jämför man med de M3 E36 som ligger på annons nu är detta ett bra pris. GT:n är ju mer speciell än en "vanlig" menar jag. Om man får igen pengarna kan man ju diskutera i all evighet. Håller man bilen orginal och med låga mil tror jag det. Jag menar vad får man inte ge för en M3 SE idag. Den tillverkades det fler av dessutom. Mvh Markuz |
|
|
Ok men kolla överallt så att det inte är nå mygel kolla alla plåtar om allt sitter jämt o är bra å underhuven så du inte ser nå konstiga svetsningar ellern å sånt =) man vet aldrig =) jo priserna är varierande på dom här bilarna =) vet inte vad jag ska sätta ut min på funderar att sälja den till våren. helt orginal m3 med orginal stereo. svårt att sätta pris. MVH Jimmy |
|
|
Ja, jag är ju bara amatör så alla tips värderas högt. En orginal M3 E36 går ju före alla tillblingade exemplar alla gånger. Hör efter här på AP och kolla alla orginalbilar på annons för en prisbild. Tänkte du byta upp dig eller? Mvh Markuz |
|
| Jag vet inte är så jäkla nöjd med pärlan så får se. får tjänste bil om jag får jobbet jag sökt. men som sagt m3an som jag har nu kostar ju bara försäkring och skatt så den är ju inte så dyr =) men får se. är sugen på nyare m3an eller en m3cab. men som sagt billigast är det att ha kvar pärlan man vet vad man har men inte vad man får =) | |
|
Nja, själv anser jag ju att en prestandabil skall ha tak men smaken är som baken. Nu går jag händelserna i förväg men om jag köper GT:n och sedan vill sälja satsar jag nog på en M3 CSL om ekonomin tillåter. De är riktigt grymma tycker jag. Mvh Markuz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.