|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nån som vet nåt om denna M3 Gt, eller kollat på den etc.?? Dyrt pris? För att vara 12 år gammal bil? Ser fin ut osv. Länk | |
| Tror inte den är värd så mycket när den inte är "orginal" !! | |
|
Säkert ett pri i överkant men den ser ju onekligen väldigt in ut! Bättre att ge någa tusingar extra för en kanonbil! ///M-Power När du älskar att köra |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tycker med att den ser fin ut! Undrar om det inte är samma bil som såldes genom Bilsport för 4-5 år sedan? Nr 150 någonting har jag för mig!? Skulle faktiskt själv kunna tänka mig att ha den!? =) MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Aha såg nu att tillverknings nummret inte var i närheten ens! MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
Den ser onekligen fin ut på bilderna. Jag kanske är paranoid, men jag får dåliga vibbar av texten om hur halva bilen "råkade" bytas ut. Om det finns fotodokumentation som veriferar att bilen inte krockats utan "bara" blev utsatt för stöld/skadegörelse så kanske det inte är något att haka upp sig på. Personligen tycker jag att en GT ska vara så nära original som möjligt ... att fälgar mm är utbytta är enbart negativt, men det går väl att återställa ... till okänd kostnad. |
|
|
Det är skitpengar att återställa den till originalskick. Förmodligen går man plus på att göra det eftersom avgassystemet + fälgarna som sitter på säkerligen betingar ett högre pris än original. Flåklypa |
|
|
Jag personligen gillar ej några av M3 orginalfälgar speciellt men ac Schnitzerhjulen är otroligt vackra på en E36. Det är ju inga jättemods som gjort utan bara förändringar som ökar "känslan" en gnutta. ///M-Power När du älskar att köra |
|
|
Har sett bilen på en klubbträff förra sommaren. Ägaren är CS medlem och gav ett seriöst intryck. Bilen var då i mycket fint skick. Skulle kunna tänka mig den själv. Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Den ser ju mycket fräsch ut tycker jag. Jag reagerade över ratten, jag kanske är ute och cyklar men hade inte alla M3:or M-ratt/sportratt? |
|
|
Fullt i garaget, annars hade den platsat! M3/// Mullret |
|
|
Verkar vara en exceptionellt fin GT, klart värd det litet höga priset. Som Flåklypa skriver så är det en baggis att återställa till original... de delar som "måste" bytas betingar högre värde än originaldito :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Är nästan 100% säker på att denna bil bytte ägare i någon gång i höstas. Såg annons på samma bil då och känner inte igen namnet samt att annonsen är annorlunda utformad. Då stog inte detaljerna om omlackningen med t.ex. Ang. skicket så verkar det ju ganska klanderfritt samt att det är väldigt lätt att återställa den i originalskick om man nu inte gillar dessa tidstypiska modifieringar. Hade jag varit ute efter en GT hade jag definitivt kollat på denna. |
|
|
Ja, bilen bytte ägare i sommras. Har mailat med ägaren i flera veckor nu, pratade på telefon första gången igår. Fick en spark i baken när han la ut den på Blocket. Tänkte att denna inte skall få glida igenom fingrarna. Han är superseriös och har ägt både BMW och Porsche tidigare. Han säger att det är den mest väldokumenterade och finaste entusiastbil han ägt. Mvh Markuz |
|
| Mellan tummen och armbågen, vad kostar orignal GT-fälgar? Lätt att få tag på? | |
|
Som sagt, skulle det finnas mer plats i garaget så... helt klart ett köpobjek Enligt min mening så rör det mig inte ett dugg att den är utsmyckad med diverse herre jösses AC prylar, mycket hellre det än stylinggrejjor fron typ blueride, eller hova... Jag vill ha den..... |
|
| Själv så reagerade jag på att vanos är bytt vid 5700mil är inte de lite väl tidigt? isåfall så har den väl varit körd som ett svin när den varit kall? eller avd säger ni? inte normalt iallafall. | |
|
En orginal Vanos från RR kan väl börja krångla när som helst? Nu har jag glömt fråga ägaren vilken BMW monterade men man får ju hoppas att de valde den mer driftsäkra från Sachs. Detta gjordes i slutet på -01 och då hade ju BMW facit i handen gällande dessa problem. Kvitto finns och det gick på över 22000Kr. Jag har artikelnummer, går det att få fram vilken vanos de monterade? Mvh Markuz |
|
|
Har du artikelnummret så är det väl bara att ringa till bmw så kollar dom upp de i datan. ska väl inte vara nå problem. Borde ju stå där allting. // Jimmy |
|
|
Konstigt att vanosen är bytt. Den uppdaterades nämligen på GTn då den släpptes. Om jag inte minns helt fel så står det på en klisterlapp på vanosen vilket märke den har. |
|
|
Ja det var ju märkligt. Trodde den nya från Sachs monterades från -96 och framåt. Jag tror inte bilen är buskörd då ägarna i Sverige har varit äldre och skött all service. Varenda skruv finns det kvitto på. Mvh Markuz |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.