|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
betriebsanleitung3 |
Varför har spider fått det röda krysset? |
|
nu är bilen prissänkt till 194.700:- (13.000:- rabatt) snälla... sluta tjata på asken om att han ska avslöja detaljer om bilen här i denna tråden! svårt för honom att gå i god för att dessa uppgifter från testet fortfarande stämmer, exempelvis så kan eventuella fel vara åtgärdade, nya fel kan ju tillkommit... eventuella spekulanter bör undersöka bilen själv och i värsta fall kanske anlita en sakkunnig gör ev. test. åter till trådens ämne! |
|
|
Vad tycker ni om denna M5 då som även finns på Novation: Länk |
|
|
Hade jag haft dessa pengar och vrit spekulant på E39 M5 så hade denna defnitivt varit intressant då JAG tycker att bmw gör sej snyggt i vitt......... Ni kommer väl ihåg den läckra "alpinvita M535i" E28.......MUMS.... Billy aka Fantômas |
|
|
En högprestandabil skall alltid kollas mycket noga då man får förutsätta att den säkert har körts hårt då och då. Den är ju till för det. Men om du kollar upp den och den är ok så får du en härlig bil med en i mitt tycke väldigt fin färg. |
|
Lasse Karlsson |
Tjena BMW-freaks! Smaken är ju som baken!! Men förstår inte vad som är spännande med en vit M5!!!! Andra bilar får man ju sänka priset på, för att kunna sälja, då dom är vita!!! Imolaröd, eller varför inte gul?? men vit??? aldrig för mig iallafall!! HA DET!!! |
|
Lasse; det är en modefärg (bilar, kläder mm) internationellt f.n., och har fått extra mycket hype här på Autopower på sistone...om tillräcklig många omkring en "bekräftar" att vitt är en snygg färg, så blir det en snygg färg! Att det är en så pass ovanlig färg på västerländska lyxbilar gör ju bara saken bättre? Och jag som är trendkänslig och lättpåverkad tycker därmed också att vitt faktiskt e ganska fränt på en bil. Detta gör jag till skillnad från alla de som "alltid" tyckt att vitt e snyggt :) (Ska nog beställa min kommande tjänstebil i färgen Cosmic White) |
|
|
Annonsen är borta nu...såld? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
Lasse Karlsson |
Ja, Ja Sani! faller man så lätt för "grupptrycket" så är det väl så!! men själv tycker inte jag vitt är läckert, bara för att nån annan säger så!! skrev det förut och skriver det igen! det blir aldrig en vit bil för mig! oavsett modell!! HA DET!! |
|
Det är väl härligt att ha låst sina åsikter redan vid din ålder, gratulerar. Själv kommer jag nog inte bli färdig med min smak & tycke förrän om kanske 30 år... Ha d bra själv! |
|
|
Utav en händelse hittade jag den tillhörande offerten som kom med testet. Det är helt enkelt för långt för att posta i forumet, totalt summa ca 54.800kr. Mvh Asken |
|
| No offense .. men .. det gick visst bra att klämma ur sig nu när bilen redan är såld men inte förut ? | |
|
Någon på forumet som köpte den? Och någon aning om det ungefärliga slutpriset? När såldes bilen förresten? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.