|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Länk *Lågmilare *Rätt färg *Bmw-handlare ...kan det bli bättre? | |
| Tog tid att få ut den med bild.Såg den på Novation före jul.Synd att den inte har så mycket utrustning. | |
|
Också sett den: Fel färg För litet utrustning |
|
|
Den färgen är underbar! Skulle gärna äga en E39 M5 i den kulören eller någon annan ovanlig färg, t.ex. Imolarot eller någon sorts Sonderlackierung. //Schnitzer |
|
|
Har sett, provkört, spekulant på den och fått den testad. Hade den vart underhållen och i rätt skick hade jag ägt den.. Mvh Asken |
|
| undebar | |
| Grymt snygg! Lite klent utrustad och personligen gillar jag inte trä i M5orna. Annars helrätt. | |
|
Asken Var den inte underhållen som den ska? Såg bara bilen lite snabbt innan den var rekondad.Du tyckte inte att skicket var bra heller då? |
|
|
Denna bil som tittat förbi Brostugan då och då ? Ännu en snygg vit bil... :-) |
|
| vad är det för individual mä träinredningen?synd att det inte va originalhjul på den annars tycker jag den så jävligt läcker ut både invändigt och utvändigt | |
| Var ju där nyligen men såg den inte då !! | |
| är det orginal fälgar?? ser ut som kopior då dom inte ser ut att ha det riktiga djupet bak | |
|
Det ser ut att vara vinterdäck på 17". Jag har likadana på min. Jag tycker att vita bilar är tråkiga trotts att det är inne med dem nu. |
|
| Väl hårt att säga att den har lite utrustning. Det enda som verkar saknas är väl en mindre duktig original navi? | |
|
Inte som jag anser en bil bör vara underhållen av denna kaliber. Mvh Asken |
|
|
Asken berätta mer! Vad är det du saknar? Är det helt enkelt så att alla servicar inte är gjorda? Racerbilen: Länk |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
fast på Novation har man väl 3 månaders begagnatgaranti på bilen? så om något skulle vara sämre underhållet/trasigt är det väl bara att lämna in på reparation? mvh Johan |
|
Bmw är väldigt snygga i vit färg |
|
| Känns ganska "B" med M5 kopie fälgar på en riktig M5a! | |
| Har likadana kopior till vinterhjulen, inte snygga men de fyller ju sin funktion :) | |
|
Robert: Det ser ut som samma träinredning som på min 5:a, och den är individual, dvs ljusare än den vanliga träinredn. BMW - is there anything else? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.