|
|
|
|---|---|
|
Tjo inte en aning vad denna ska läggas om jag ens får skriva om det i forumet? Hade tänkt bli Pro medlem MEN. Jag anser att betalningsalternativen är mycket dåliga. Jag sitter här med Bredbandsbolagets Ip telefoni,ett alternativ som inte funkar. Jag har heller inte betalkort som det står Visa eller mastercard på o inte heller någon i min familj. Ska jag behöva skaffa mig ett mastercard eller visa kort bara för att bli Pro medlem? Finns de verkligen inget annat sätt att kringå detta? Jag är nöjd med de kort jag har idag då jag använder de väldigt lite (har heldre kontanter med mig,o blir de dyrare tar jag de på kortet) Så vem bör jag ta kontakt med? Namn,o Email... //Robban | |
|
Om du har "internet bank" kan du använda något som kallas E-kort. Om jag har fattat rätt har du kort som du kan betala med i affärerna? Om så kan du använda e-kort. Läs om Swedbanks variant här: Länk Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Hej American express fungerar också. Ett alternativ är också att ringa från en väns telefon och ge den vännen motsvarande belopp, t ex 60:- eller 185:-. Mobiltelefon fungerar också utmärkt. Dock inte kontantkort. Om det fortfarande inte är något alternativ som passar, så skulle du kunna sätta in pengar på bankgirokontot, men då tar det naturligtvis några dagar innan kontot är aktiverat. Ange användar-id och användarnamn vid betalning. Bankgironummer till AutoPower: 5691-7248. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
tackar för detta. Tommie:jag sätter över pengar på bankgirot ist,den tidne kan jag vänta... |
|
Paap Reeder |
... jag vill minnas att jag betalade med telefonen. MVH /// Paap R |
| Jag säger bara cash is king ! | |
|
Frifart: Ja. Så länge man tycker att det är bra med bankrån och värdetransportrån så stämmer ditt uttalande :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| FRIFART HELT RÄTT | |
Paap Reeder |
Frifart, davido mfl! Välkomna till det nya IT-samhället. Om 3 år kan man använda cash-pengar på illegala klubbar, att tända braskaminen med samt att tanka på bensinautomat med! MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.