|
|
|
|---|---|
| Håller på att koppla in ett slutsteg i bilen på min 523 -97. Bilen har buisness radion + växlare. Jag undrar om man måste ta ut högnivå signaler uppe vid högtalarna eller om man kan ta ut bak i skuffen någon stans? | |
|
Har sett att höger bakhögtalare har grön resp grön/svarta kablar. Men hittar dem inte i skuffen.... Någon som vet vad andra sidans färger är? |
|
|
Nedan finns specarna på kontaktdonet i förstärkaren. //Andy 1 Yellow/Red Left Front Woofer (-) 2 Yellow/Brown Left Front Woofer (+) 3 Blue/Red Right Front Woofer (-) 4 Blue/Brown Right Front Woofer (+) 5 Yellow/Purple Left Rear Woofer (+) 6 Yellow/Grey Left Rear Woofer (-) 7 Blue/Grey Right Rear Woofer (-) 8 Blue/Purple Right Rear Woofer (+) 9 Blank 10 Brown Ground (DO NOT USE) 11 White Remote Turn On Lead 12 Red Power (DO NOT USE) 1 Brown/Orange Head Unit Right Rear Output (-) 2 Blue/Black Head Unit Right Rear Output (+) 3 Yellow/Black Head Unit Left Rear Output (+) 4 Brown/Orange Head Unit Left Rear Output (-) 5 6 7 8 Blue/White Right Front Mid (+) 9 Blue/Orange Right Front Mid (-) 10 Yellow/Black Left Rear Tweeter (+) 11 Yellow/Grey Left Rear Tweeter (-) 12 Blue/Black Right Rear Tweeter (+) 13 Blue/Grey Right Rear Tweeter (-) 14 Yellow/Brown Left Front Mid (-) 15 Yellow/White Left Front Mid (+) 16 Blue/Brown Right Front Tweeter (-) 17 Blue/Green Right Front Tweeter (+) 18 Yellow/Brown Left Front Tweeter (-) 19 Yellow/Green Left Front Tweeter (+) 20 21 22 23 Brown/Orange Head Unit Right Front Output (-) 24 Yellow/Red Head Unit Right Front Output (+) 25 Blue/Red Head Unit Left Front Output (+) 26 Brown/Orange Head Unit Left Front Output (-) |
|
|
Tack! Men konstigt nog så hade jag lika färg på kablarna till högtalarna i hatthyllan. Plockade högnivå där! Tack! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.