|
|
|
|---|---|
|
Jag har lite fundering angående belysningen i bagaget på en e34 525 -89 . Är det inte samma säkring som innerbelysningen för innerbelysningen (f21)rar man ingen av mina 3 lampor i bagaget lyser ,har tyvärr ingen voltmätare så jag kan mäta strömmen. Ska den inte lysa som innerbelysningen gör att den går igång utan tändningsnyckel när man öppnar en dörr ? ugge | |
|
Jag har lite fundering angående belysningen i bagaget på en e34 525 -89 . Är det inte samma säkring (f21) Bagage och innebelysning? Innebelysningen fungerar men ingen av mina 3 lampor i bagaget lyser ,har tyvärr ingen voltmätare så jag kan mäta strömmen. Ska den inte lysa som innerbelysningen gör att den går igång utan tändningsnyckel när man öppnar en dörr ? (Jag var tvungen att formulera om det så det blir lite mer förståligt) ugge |
|
|
Jepp, det är säkring #21 och felet ligger möjligen i brytaren till belysningen. Länk FP |
|
|
Jag hittade brytar nr:711 men vad sitter den ? Sitter vid bagage luckan eller vid säkringslådan under baksätet? |
|
|
Om det inte sitter en synlig brytare så brukar den vara integrerad med låsmekanismen, antingen i luckan eller karmen. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.