|
|
|
|---|---|
| Var kan man vända sig för att snabbt få en koll på en bils verkliga miltal...alltså det värde som sitter nånstans i "datorboxen" och som man inte kan skruva så lätt. Behöver få veta omgående så att jag inte betalar för en massa extramil. Tack på förhand! | |
|
beror på vad det är för bil. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Din lokala BMW handlare, om det är en BMW förstår. Är det annat märke, så kolla med den handlaren. |
|
går ju inte med relativt gamla bilar, när jag skulle kolla upp den jag ahr nu sa dom på bmw att det endast går från 98 att kolla databoxen. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
| En BMW förstås, eftersom jag frågar på det här forumet:-) Vad kostar det? Är det snabbt utfört? Det gäller en 90:a 750 ial. Bra papper (väldokumenterad) men tvivelaktig mätarställning trots allt (jag är väl lite schizad) 16 k. | |
|
hör med en bmw verkstad. går nog fort, men det kostar säkert, ingen aning faktiskt [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
Det brukar kosta 200 kr om dom är på det humöret. Farsan åkte hursomhelst in med sin BMW 525iA -93 förra året och frågade hur man kollar mätarställning och fick den uppkollad gratis (av BMW i Göteborg). Det tog dock några dagar. Som sagt åk till BMW återförsäljaren! ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registret #001 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.