|
|
|
|---|---|
|
Hallojj, frugan blev påkörd bakifrån i morse så att bakdelen på bilen blev mos! Frugan mår fint men bilen behöver en rejäl genomgång. Jag har Auro som försäkringsbolag och jag får välja verkstad som ska laga bilen, därför undrar jag om någon kan tipsa på en bra plåt o lackverkstad i Göteborg? Är det kanske BMW på Mölndalsvägen som gäller? | |
| city bil och plåt, ligger i kållered! jämte den stora runda bollen i kålleland lr vad det heter! kan rekomendera dom varmt... dom lackar "fixar" mkt med bmw!. det dom lackat för mig o kollegor har aldrig kunnat bli bättre.. | |
| Bilskadecentralen Länk i Lerum/Stenkullen. Duktiga och prisvärda. Ny kanonfin anläggning. | |
|
Mölndals Bil o Karosseri i mölndal... åk INTE till bmw group. Hatar grävlingar |
|
|
Hej och tack för alla svar! Det blev Wölkes i Högsbo faktiskt, efter tips från en kille på jobbet. Jag visste inte att de hade egen plåtverkstad också. Wölkes är ju bra annars, men dyra, fast nu ska ju inte jag betala kalaset. Får se hur det blir, mycket skall bytas i alla fall, baklucka, kofångare bak och en del plåtar och balkar undertill + ljuddämpare och troligen kat. också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.