|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag är ute efter en större bil då jag nu sitter på 2 mini cooper och dem är verkligen inte några lastvagnar :-). Min första tanke var på en mercedes ml men är väl förbjudet å skriva på forumet :-) , så jag tar glädjeligen emot tips. Jag skall använda bilen då och då, ej dagligen möjlighet att kunna åka 4 vid några tillfällen då vi enbart är 2 i familjen, men vill ändå kunna lasta in 2 golfbagar. Vill ha en bil som gärna tappat det mesta i sitt värde så det inte blir ett rejält hål i plånboken. Krav på bilen: Dragkrok, SKinn, Navi. max 150 000 e38 facelift 728 vad tror ni om den? stor skillnad i drift mot e39? står den bättre i värde? e39 skall man satsa på facelift eller kommer den att sjunka lika mycket som icke facelift? e46 touring kanske? facelift? vad tror ni om dem? som sagt jag tar emot alla ideér glädjeligen så man kört fast i billetandet tycker jag. mvh martin | |
| En fin M5 E34 kommer troligtvis inte tappa i värde som de du raddat upp. | |
|
Jag skulle säga E46 eller E39 Touring. ___ 750-bloggen: Länk |
|
| Jag skulle inte vilja betala för en Navi som är några år gammal. Utveckligen går så otroligt fort så en Garmin eller Tomtom för 5-7000 kr kan otroligt mycket mer än orginalnavi. | |
|
där har du fel...en uppdaterad mk4 med en moddad 20007-1 navi dvd skiva skojar man inte om..kolla min hemsida.. ska nog inte tala om vad jag tycker om en eftermarknadsnavi......ni kan ju gissa??? men det e upp till var och en,smaken e ju som baken! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.