|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Fan detta ær varre!!! Länk vilka idioter!! Mvh. |
|
|
Det va nog det sista stuntet den kille gjorde kan man hoppas.. |
|
|
Kolla 23 sekunder in i filmen på den grå 730:ins registreringsskylt, filmen där de slaktar bilarna i en grusgrop. Oavsett vilket land man än är i, så är det konstigt att förstöra två helt fungerande bilar. Och det blir ännu konstigare om bilarna är registrerade i ett annat land. Kan någon avgöra om det är en litauisk eller svensk skylt? Wikipedia om litauiska registreringsskyltar, vilka är mycket lika svenska: Länk |
|
|
535:an där... Den brann upp. På riktigt. Det känns som en helt logisk följd av behandlingen. Det jag tycker är helt fantastiskt är att karln faktiskt försökte rädda den, till och med genom att försöka släcka branden med... Gräs. Men alltså... När man börnar med bilen som han gjorde så förstör man bilen. Därom råder intet tvivel. Om man nu av egen vilja förstör sin bil så är det väl fullständigt egalt om man vrider sönder kardanen (vilket i och för sig i sammanhanget är ganska light), spränger motorn, kör den utför en klippbrant eller eldar upp den. Att försöka släcka den är att visa prov på irrationellt beteende och således fullkoligt förkastligt. Alltså försökte han sig på någonting som han aldrig borde ha börjat med. Det är helt fantastiskt. ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
Att öppna dörrar och huv måste ju vara det sämsta man kan göra för att få stopp på elden. Sen att man gasar för att få fläkten att blåsa mer luft är ju ännu värre men man hade inte så höga förväntningar på dessa killar... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Kalla mig gärna fördomsfull, men de forna öststaterna verkar vara överrepresenterade när de gäller sådana här tomtar. Jag har dessutom en del bekanta från Polen, dom är av samma åsikt som mig faktiskt BMW CS #5139 |
|
|
J.L: Skriver under på ditt resonemang... MVH Christofer |
|
|
De forna öststaterna har nog en befolkning ganska nära världens genomsnitt med avseende på tomteaktighet, så... Ja. Du är fördomsfull. Och tomtediskussionen vill nog ingen ha här. ___ Gör det med stil eller gör ingenting. |
|
|
Jag mår fortfarande dåligt över att se filmen, det spelas upp gång på gång i hjärnan. Den första tanken som slog mig var att det är knappt så skrotfärdiga Vovlo 240/242or behandlas så här illa, har sett många som försökt ta livet ur dem men aldrig på detta sättet. Burna är okej och många gör det, men att konstant nöta på varvstopp i många minuter med tjock rökutveckling och sedan fortsätta när däcket sprängts är otroligt, iallfall på en bil av den här kalibern. Man såg ju den skabbiga E28an vid vägkanten vilken måste vara en drömbil som bara den är svår att uppnå för många speciellt yngre från den staten med tanke på månadslönen därnere som inte är många 1000-lappar i månaden. E34-535 måste kosta en förmögenhet för dem och i blåa hängselbyxor bevittnar om att killen förmodligen inte vadar i pengar. Om bilen var hans så var den inte ärligt ihoptjänad eller så arbetar han kanske med bilar så att säga antingen på firma eller eget företag så att säga samt återigen icke ärlig verksamhet. |
|
| Han kanske provkörde en kundbil efter utförd service...... | |
|
2000 fanns där en biltvätt på det området jag brukade spendera somrarna i Polen, en dag kom en kund in med sin 8 månader gamla BMW 740 E38... Två lärlingar skulle handtvätta och vaxa bilen. Chefen och arbetarna åkte på lunch under tiden och då tog lärlingarna tilfället för att "provköra" bilen. Vid första kurvan slängs dem ut, fronten hamnar i diket och bilen slår runt. Bilen vart det skrot av men killarna överlvde för att 8 krockkuddar blåste upp. Rätten dömde dem för tillgrepp av fortskattningsmedel och de tvingades att betala tillbaka bilens värde. Vilket i då var 640.000kr, föräldrarna för en av lärjeungarna sålde huset för att klara av betalningen... Dumhet lönar sig inte heheh speciellt inte om du bor i ett land där meddellönen ligger på 6000kr. // MVH Jocke |
|
|
Om tomteaktighets genomsnittet skulle vara högre i Polen och öststater så har det iaf inte något som är bundet med intelligens. Polen landar i denna undersökningen i topp som i många andra vad det gäller snittet i europa och ofta tätt följt av Sverige. Så då är det bara kultur/uppfostran som skulle ha påverkan på tomte-snittet =) Länk // MVH Jocke |
|
|
Jag menar, hur mycket tomtar ser man inte varje dag ifrån USA? =) Exempel... Länk // MVH Jocke |
|
|
Tomtar eller inte, de gav mig ett skönt garv. Som E34 fantast beklagar jag bilen öde dock. Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Jag mins för 10 årsen med min fösta bil en 320 med 325 motor en 83a, med hemmabyggd kompresor. Drog en m5a sen burnade lite typ 20-30 sek sen pang!! Så slog det lågor från huven se des har den stort på skroten i 10 år !!! det va en bränsle ledning så brast.. så han med m5an sa sen att han inte tryckte fult men jag tro den gav typ 200-210 hk i en ett ton tung bil!!!!!!!!!!!!! |
|
|
Kul att se när idioterna gradvis blir mer och mer panikslagna när de märker att de inte lyckas släcka elden. Det syns ju tydligt att de tappar greppet över situatonen. Måste väl uppstått ngt oljeläckage där läckande olja antänds av tokvarmt avagssystem ? Man ser ju att ngt flytande som brinner droppar ner ungefär i mitten av bilen eller vad tror ni orsakade branden ? /Ronin |
|
|
Gillar skarpt det nya uttrycket "Tomteaktighet´s genomsnittet" Kom detta till på Göran Perssons tid tro? |
|
|
Ett mycket större land befolkningsmässigt samt mycket större klyftor samt korruption, då blir det vanligare med sånt här. - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
|
Ett mycket större land befolkningsmässigt samt mycket större klyftor samt korruption, då blir det vanligare med sånt här. - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
tonyjohan |
Kolla de här idioterna då! Dumma jävla bondläppar från Texas, tur man inte bor där. Hade varit riktigt bra om han hade skjutit bondläpparna i benen, hahaha! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.